וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת זו מסורת: השנה אוהדי הארטלפול יתחפשו לזמרי רגאיי

מדי שנה אוהדי הקבוצה מצפון מזרח אנגליה מופיעים למשחק החוץ האחרון של העונה בתלבושת אחידה. גם ירידת ליגה לא תמנע ממאות אוהדים מאושרים להתחפש לבוב מארלי

אוהדי הארטלפול מחופשים לדרדסים. Phil Cole, GettyImages
אוהדי הארטלפול מחופשים לדרדסים במשחק החוץ האחרון של עונת 2011-12/GettyImages, Phil Cole

כשנותרו שלושה משחקים בלבד עד סיום העונה בליג 2 (הרביעית במבנה הליגות באנגליה), הארטלפול מצפון-מזרח אנגליה מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד. אבל גם מאבקי ההישרדות העיקשים וסכנת הירידה המוחשית לליגת הקונפרנס, לא ימנעו מהאוהדים של הקבוצה להמשיך במסורת שכבר הפכה למפורסמת באי הבריטי.

בשנים האחרונות אוהדי הארטלפול נודעו במנהג שלהם להגיע לכל משחק חוץ אחרון של העונה בתחפושת אחידה. במשחק החוץ האחרון של העונה שעברה למשל, הם ליוו את הקבוצה למשחק אצל פלימות' ארגייל כשהם מחופשים לדמויות מהסדרה Thunderbirds. בשנים קודמות הם גם התחפשו לדרדסים (נגד צ'רלטון) ולסוג של גמדים (שוב נגד צ'רלטון). גם ירידה מליג 1 לליג 2 בתום עונת 2012-13, לא מנעה מהאוהדים לבוא מחופשים לפינגווינים במשחק החוץ האחרון של העונה, הפעם קרואולי טאון.

ב-2 במאי תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד קרלייל ולמרות שהוא עשוי להסתיים עם הרבה דמעות על לחיי האוהדים, המסורת לא תישבר. היום התפרסם באנגליה שהשנה אוהדי הארטלפול יעשו את הדרך הלא ארוכה לאצטדיון ברנטון פארק כשהם מחופשים לזמרי רגאיי. אחד מהמארגנים, אוהד הקבוצה ג'ון פירסון, אמר: "אנחנו לא ממש צריכים סיבה כדי לשיר ביציע, אבל אני מקווה שהתחפושת הזו תרומם את רוחם של האוהדים וגם את זו של השחקנים".

אגב, הארטלפול, העיר והקבוצה עלו לכותרות לפני כמה שנים כשסטוארט דראמונד, האדם שלבש את התחפושת של הקמע "האנגוס הקוף, נבחר לראש העיר. הארטלפול שבה קצת פחות מ-100,000 תושבים, התנהל תחת ועדה עירונית, אבל ב-2002 דראמונד הציב את עצמו כמועמד יחיד לראשות העירייה, בתמיכת ראשי המועדון. הקמפיין שלו נסמך על הבטחה אחת ויחידה לתושבים: בננות בחינם לכל תלמידי בית הספר.

דראמונד נבחר לתפקיד שאז לא נשא אחריות אמיתית, אבל החליט להפוך לפוליטיקאי רציני, פשט את מדי הקמע ונבחר לראשות העירייה פעמיים נוספות, הפעם ברצינות.

את הוידאו של הדרדסים ברכבת בלונדון חובה לראות:

  • עוד באותו נושא:
  • הארטלפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully