וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי לא מתנצל: "עשו רוח וצלצולים מכלום, נאתכו טעה"

17.4.2015 / 13:25

מאמן בית"ר ירושלים התייחס באריכות לשבוע הסוער ולטענות של קשר הנבחרת נגדו: "אין באמירה שלי דבר גזעני, ביברס יבין את זה בעתיד". שיימן ושיש בין המועמדים להצטרף בעונה הבאה

one

מספר אוהדים של בית"ר ירושלים קיבלו היום (שישי) את המאמן גיא לוי בפרחים לאחר השבוע הסוער והמהומה הגדולה שהתרחשה בעקבות ההתבטאות שלו בנוגע לצירוף שחקנים ערבים לקבוצה. האוהדים עודדו את המאמן, חיזקו אותו וביקשו ממנו לא להתנצל על דבריו.

לאחר מכן התראיין המאמן לרדיו ירושלים ודיבר על השבוע שעבר עליו. "זה בסך הכל היה ראיון סטנדרטי שלא היה בו שום דבר יוצא דופן", טען. "אולי משהו קטן בתוך הראיון שהתנפח למימדים מוזרים ומגוחכים. לא נאמר שם שום דבר שקרוב למה שעשו מזה ובסך הכל זה מגוחך בעיניי. אני לא מבין עד עכשיו איך מה שאמרתי יכול ליצור מחלוקת, אני בא מהתקשורת ויודע איך היא עובדת. כלי התקשורת טיפסו על עץ גבוה מדי לטעמי, עשו משהו גדול שלא קיים, אין באמירה שלי שום דבר, אין בה משהו גזעני אלא להיפך, יש שם אמירה מאוד ברורה נגד גזענות, זה פשוט מגוחך. רוב האנשים שהתייחסו לדברים התייחסו בלי לשמוע או לנסות להבין מה נאמר, עשו רוח וצלצולים מכלום וחבל לי".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
לא חוזר בו מדבריו. גיא לוי/סוכנות ג'יני

לוי התייחס גם לדבריו של ביברס נאתכו, שטען כי אמירותיו גזעניות: "לגבי ביברס נאתכו, הוא אחלה בן אדם ואחלה שחקן, אף אחד לא יכול ללמד אותי מי זה ביברס אבל אצלי הוא קיבל את הבמה הראשונה בנבחרת הצעירה. כשאביו נפטר אני נסעתי עד הכפר שלו כדי לשבת אצלהם. אני חושב שביברס עשה טעות, לדעתי הוא לא ממש הקשיב למה שנאמר. אם הוא היה מקשיב הוא היה מבין שאין פה עניין. הוא עדיין צעיר והוא ילמד, אני לא כועס עליו ומאחל לו רק הצלחה".

על לה פמיליה: "אני תומך בציות לחוק באופן חד משמעתי. אבל אני גם מכבד את האוהדים של בית"ר ירושלים. האוהדים שבאים כל שבוע ומשקיעים כסף וזמן בכל שבוע, באים לעודד, לתמוך ולדחוף אותנו. יחד עם זה אני מכבד את החוק, אני נגד לעשות סטיגמה לקהל שלם של אנשים, אם יש מקרים יוצאי דופן בניגוד לחוק צריך לטפל בזה. כשאני הוזמנתי לאירוע שלהם התקבלתי בזרועות פתוחות, באהבה, בחיבוקים ואני מכבד אותם. זה לא מתוך חנפנות או כל דבר אחר, אני מכבד את האנשים שמכבדים אותי".

על השאיפות של המועדון אמר: "אלי טביב היה בחו"ל תקופה ארוכה, העניין הוא שעכשיו שהוא יחזור לארץ נוכל לשבת על המשך הדרך. יש פעילות מסוימת בתוך המערכת לכיוון העונה הבאה, אבל עוד לא התעסקנו בצירוף שחקנים ורכש, יש עוד הרבה מאוד זמן ויקרו הרבה דברים. אנחנו מתעסקים בהתמודדות על מקום רביעי ובמשחק נגד מכבי תל אביב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אז מי כאן טועה? נאתכו/ברני ארדוב

על הרצון להשאיר את חנן ממן אמר: "אני לא לוחץ את אלי טביב להחתים שחקנים, הכול נעשה בשיתוף פעולה. אלי מגיע לארץ, הוא יטפל בכל הנושאים, הוא בקיא הרבה יותר ממני בחוזים ואופציות, נשב ונקבל את ההחלטות. אם ניתן את כל התשובות היום, על מה יהיה לדבר בהמשך?".

לקראת מכבי תל אביב אמר: "יש לנו משחק קשה מאוד. יש לנו מספר פציעות של שחקנים שיחסרו לנו. מי שלא חילק את הכוחות במהלך העונה סובל מעומסים ופציעות. הייתה לנו תקופה מצוינת, הפגרה הייתה בעייתית ועצרה אותנו במומנטום טוב אבל גם זה לטובה, חזרנו אחורה וביום ראשון זה משחק חזק מאוד ואנחנו נבוא כדי לנסות ולספק את הסחורה, אנחנו לא מחפשים תירוצים".

לקראת המשחק ביום א' נגד מכבי תל אביב מי שייעדר הם ססאר ארסו, זאב חיימוביץ' ולידור כהן הפצועים. חנן ממן, אופיר קריאף או עומר נחמני יחליפו את המגן, בהתאם למערך איתו יחליט לפתוח המאמן. שלומי אזולאי סובל מרגישות בשריר, אך נכון לעכשיו צפוי לפתוח בהרכב.

מעבר לכך, בבית"ר עדיין לא הוחלט האם דושאן מאטוביץ' יישאר בבית"ר ירושלים בעונה הבאה. בבית"ר בודקים אפשרות לצרף מגן ישראלי על מנת לצרף מקום לזר בעמדת הבלם או בחלק הקדמי, כאשר שני המועמדים העיקריים הם שמואל שיימן וגל שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully