וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד

הבלוז עשו צעד משמעותי מאוד בדרך לאליפות והגדילו את הפער בפסגה ל-10 נקודות מארסנל. אדן הזאר כבש את השער היחיד בדקה ה-38. ארסנל עלתה לגמר הגביע אחרי הארכה ו-1:2 על רדינג

מחזור 33מחצית18/04/2015
צ'לסי
    0
      מנצ'סטר יונייטד
      אדן הזאר שחקן צ'לסי. :Ian Walton, GettyImages
      הזאר חוגג/GettyImages, :Ian Walton

      אז זהו, כבר אפשר לברך את צ'לסי על האליפות? הבלוז ניצחו הערב (שבת) 0:1 את מנצ'סטר יונייטד, במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-76, עשר יותר מארסנל השנייה ו-11 יותר מהשדים האדומים. ווסט ברומיץ' הפתיעה עם 0:2 על קריסטל פאלאס בלונדון, אברטון ניצחה 0:1 את ברנלי, לסטר סיטי גברה על סוונסי 0:2 וסטוק סיטי חזרה מפיגור ל-1:2 מול סאות'המפטון.

      במשחק הראשון של חצי גמר הגביע האנגלי, שנערך גם הוא היום, הצליחה ארסנל לנצח 1:2 את רדינג אחרי 120 דקות ממש לא מרשימות ובזכות צמד של אלכסיס סאנצ'ס.

      משחקים נוספים:

      קריסטל פאלאס - ווסט ברומיץ' 2:0
      לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (2), קרייג גארדנר (53)

      אברטון - ברנלי 0:1
      לאברטון: קווין מיראלס (29), רוס בארקלי החמיץ פנדל (11), ברנלי: אשלי בארנס (45, הורחק)

      לסטר סיטי - סוונסי 0:2
      ללסטר סיטי: לאונרדו אוז'ואה (15), אנדי קינג (89)

      סטוק סיטי - סאות'המפטון 1:2
      לסטוק סיטי: מאמה בירם דיוף (47), צ'רלי אדם (84), לסאות'המפטון: מורגן שניידרלין (22)

      הבלוז וז'וזה מוריניו בדרך הבטוחה לאליפות. צ'לסי ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד השלישית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-76, עשר יותר מארסנל השנייה ו-11 יותר מהשדים האדומים. לקבוצה של מוריניו זהו ניצחון שביעי בעשרת מחזורי הליגה האחרונים, כשבכל המשחקים הללו היא מנצחת בהפרש של שער אחד בלבד. אדן הזאר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-38, כשלאחריו הלכה צ'לסי אחורה ובעיקר שמרה על היתרון שלה. בסופו של דבר, זה גם הצליח לה והיא בדרכה לאליפות, כפי שכבר צויין כאן.

      השדים האדומים, שהגיעו לסטמפורד ברידג' אחרי שישה ניצחונות ליגה ברציפות, החזיקו בכדור במשך 70 אחוזים מהזמן, אבל לא ממש הצליחו לחדור את קו הביצורים של מוריניו והתקשו להגיע למצבים ממשיים, כשרדאמל פלקאו ו-ויין רוני מחמיצים את שני המצבים היחידים שהגיעו אליהם.

      הצעה שאסור לפספס

      תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

      לכתבה המלאה

      מהלך המשחק

      4

      לוק שואו קיבל כדור עומק נהדר, פרץ באגף ויישר למרכז, שם המתין ויין רוני חופשי לגמרי ובעט מ-16 מטר החוצה. איזו החמצה ענקית

      פלאיני מול איבנוביץ'/GettyImages, Jamie McDonald
      8

      הזאר העביר מסירת רוחב נהדרת לפברגאס, שעבר את השומר שלו ומזווית קשה בעט, אבל נבלם אצל דה חאה

      12

      אנדר הררה ניסה להפתיע את קורטואה עם בעיטה מרחוק, זה הלך החוצה

      38
      גול

      מאטיץ' חילץ כדור, פרץ קדימה עם הרבה עוצמה ומסר לאוסקר, שנתן עם העקב להזאר. הבלגי פרץ קדימה והכניע את דה חאה בדרך ל-0:1 לצ'לסי

      53

      שמונה דקות במחצית השנייה, נראה שיונייטד נוטלת את מירב היוזמה והחזקת הכדור, צ'לסי מתגוננת

      53

      דרוגבה ביצע עבירה על מקנייר וספג צהוב מוצדק

      54

      דרוגבה פרץ עם הרבה עוצמה קדימה ובעט, אך נבלם על ידי סמולינג, זה הגיע להזאר, שנשאר מול שער ריק אבל בזווית קשה מאוד ובעט למשקוף

      61

      חואן מאטה בעט מ-22 מטר כדור חזק, קורטואה הצליח להדוף

      69

      רוני ניסה את מזלו בבעיטה מימין, דה חאה קלט

      73

      צ'לסי ניסתה לצאת להתקפה נדירה וזה נגמר בבעיטה חלשה של הזאר לידיו של דה חאה

      77

      פלקאו קיבל כדור עומק מצוין ובעט מזווית לא רעה לקורה והחוצה

      94

      זהו, נגמר המשחק עם 0:1 לצ'לסי. הכדורגל לא היה ברמה הכי גבוהה, אבל הבלוז עם ניצחון שביעי בעשרת משחקי הליגה האחרונים, וכולם בהפרש של שער אחד

      שחקני צ'לסי חוגגים בדרך לאליפות/GettyImages, Ian Walton

      הרכבי הקבוצות

      רדינג - ארסנל 2:1 ( אחרי הארכה)

      זה היה ממש לא מרשים, אפילו די חלש והושג רק בזכות טעות קשה של שוער רדינג אדם פדריצ'י, אבל בסופו של דבר התותחנים עלו לגמר הגביע ה-19 בתולדותיהם. ארסנל עשתה את זה קשה, קשה מאוד, אבל ניצחה 1:2 את רדינג מליגת המשנה בתום 120 דקות בינוניות מאוד. אלכסיס סאנצ'ס כבש את שני השערים של ארסנל, הראשון בדקה ה-39 והשני בדקה ה-105 אחרי טעות קשה של פדריצ'י, ששמט כדור בין רגליו פנימה. הקבוצה מצפון לונדון, שהיא גם מחזיקת הגביע, תחכה בגמר למנצחת בחצי הגמר השני שייערך מחר בין ליברפול לאסטון וילה.

      ארסנל, שעלתה עם וויצ'ק שצ'סני בשער, הגיעה להזדמנות ראשונה ומצוינת בדקה השמינית לאחר שקרן של מסוט אוזיל מצאה את פר מרטסאקר. הבלם הגרמני נגח מצוין, אבל אדם פדריצ'י הדף מצוין. התותחנים הגיעו להזדמנות מסוכנת נוספת בדקה ה-26 לאחר שאלכסיס סאנצ'ס קיבל מסירת עומק ונשאר מול פדריצ'י, אבל השוער יצא והצ'יליאני לא בעט מספיק טוב.

      הקבוצה של ארסן ונגר עלתה ליתרון בדקה ה-39 ודווקא לאחר דקות לא מרשימות במיוחד. איזה שער נהדר זה היה. מסוט אוזיל הקפיץ כדור של אמן לאלכסיס סאנצ'ס, שהטעה את השומר שלו ובעט פנימה מ-10 מטר, 0:1 לארסנל.

      רדינג הצליחה למצוא את השוויון המפתיע בדקה ה-56. פאבל פוגרבניאק הצליח להעביר מסירת רוחב לגארת' מקלירי, שבעט מתוך הרחבה חזק, שצ'סני הדף את זה מאחורי הקו והשופט קיבל החלטה נכונה ואישר את השער, 1:1. בדקה ה-66 רדינג הייתה ראויה לפנדל לאחר נגיעת יד של דבושי ברחבה, אך השופט התעלם. בדקה ה-69 הגיעה ארסנל להזדמנות טובה כשגבריאל, שנכנס במקום מרטסאקר הפצוע, נגח חזק, אבל פדריצ'י הדף למשקוף והחוצה.

      בדקה ה-84 הגיעה ארסנל להזדמנות גדולה. ז'ירו הכניס כדור עומק מצוין לראמזי, שנבלם בפעם הראשונה ונשאר מול שער ריק, אבל מזווית לא הכי נוחה בעט לקורה. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש והמשחק הלך להארכה.

      ארסנל לא ממש הרשימה בהארכה, עד שהגיעה בעיטה די חלשה ולא מוצלחת במיוחד של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-105, אדם פדריצ'י האומלל לא הצליח לקלוט כדור פשוט וזה הלך בין הרגליים שלו פנימה, 1:2 לארסנל ואיזה מסכן השוערץ

      אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. Laurence Griffiths, GettyImages
      סאנצ'ס ופדריצ'י העלו את ארסנל לגמר/GettyImages, Laurence Griffiths

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully