וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע אנגלי: ארסנל רוצה 13 מ-13 נגד רדינג

התותחנים ניצחו בכל 12 המפגשים שלהם עם הרויאלס (אחד בפנדלים) ויודעים שפעם נוספת תקרב אותם לזכייה שנייה ברציפות. ונגר יעשה רוטציה, בעיקר בחלק האחורי (שבת, 19:20, ספורט2)

וויצ'ך שצ'סני, שוער ארסנל. GettyImages
אמור לחזור לשער. שצ'סני/GettyImages

ארסנל מהפרמיירליג ורדינג מהצ'מפיונשיפ תפגשנה מחר באצטדיון וומבלי (שבת, 19:20, ספורט2) לחצי הגמר הראשון של הגביע האנגלי. חצי הגמר השני, בין לליברפול לאסטון וילה, יתקיים ביום ראשון. משחק הגמר אגב, יתקיים ב-30 במאי.

התותחנים שזכו בתואר בשנה שעברה, יעלו לכר הדשא כפייבוריטים ברורים. אם לא די בכך שהם מדורגים במקום השני בפרמיירליג ורדינג מדורגת במקום ה-18 בליגת המשנה, ארסן ונגר והשחקנים שלו סופרים שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וארסנל בכושר מעולה.

ג'ק ווילשר עשוי להיכלל בסגל של ארסנל אחרי היעדרות בת כחמישה חודשים, אבל הוא לא אמור לפתוח. וויצ'ך שצ'סני שהפך לשוער השני של הקבוצה, כנראה יקבל את המקום בין הקורות ובעמדות המגינים ונגר אמור לבצע רוטציה ולהרכיב את קאלום צ'יימברס וקירן גיבס.

שתי הקבוצות נפגשו 12 פעמים בעבר ואפשר להגיד שארסנל ניצחה בכולן. משחק אחד מתוך אותם 12 - בגביע הליגה בעונת 2012-13 - הסתיים בתיקו בתום 90 דקות (וגם 120 דקות), אבל ארסנל ניצחה בפנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully