וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היתה פה ליגת קיץ, הפלייאוף לא ייראה ככה"

16.4.2015 / 22:54

מאמן ירושלים לא התרשם מה-89:104 על ראשל"צ: "נעבור את השעמום הזה, הבאנו המון אנרגיות משחקנים שבאו רעבים". טימור: "זה לא מובן מאליו". דרוקר: "אולי הניצחון על מכבי פגע בנו"

הפועל ירושלים הבטיחה הערב (חמישי) את המקום השני בליגת העל עם תום העונה הסדירה, כשהביסה בביתה 89:104 את מכבי ראשון לציון בתצוגה ההתקפית הגדולה ביותר שלה העונה. החדשות הפחות טובות: יותם הלפרין סובל מכאבים בגבו התחתון, ויעבור מחר בדיקות.

למרות המשחק המרשים, דני פרנקו לא ממש התרשם: "היתה פה ליגת קיץ, משעמם קצת, אבל בסדר, נעבור את השעמום, נתגבר על זה, יש לנו הרבה דברים לשפר לקראת הפלייאוף כי הפלייאוף לא ייראה ככה. לא באנו מרוכזים למשחק, המשחקים נגד ראשון תמיד היו קשים, אבל שטפנו בהתקפה והיה קצב טוב במשחק והבאנו המון אנרגיות מהרבה שחקנים שבאו רעבים. ליותם קצת נתפס הגב. אנחנו צריכים את הישראלים שלנו למאני טיים של העונה".

בר טימור שהצטיין עם שיא קריירה של 22 נקודות הוסיף: "יש לנו הרבה פעמים נפילות בחצי השני. ידענו שיותם קצת נפצע ולא יהיה בחצי השני, ודיברנו בחדר ההלבשה על לעלות חזק. הכדור הגיע אלי ואני שמח שהוא נכנס. אנחנו עושים עבודה טובה בשבועות האחרונים. זה לא מובן מאליו. אנחנו משחקים חזק, מתאמנים חזק, נראים טוב, ואני רק מקווה שנמשיך ככה. דני מחזיק אותנו באימונים ועושה עבודה גדולה".

מנגד, המאמן המפסיד שרון דרוקר סיכם: "היתה סוג של ליגת קיץ מבחינת ההגנה שלנו. זו לא הדרך לנצח. היינו צריכים לשמור טוב יותר. יכול להיות שהניצחון על מכבי קצת פגע בנו. כמה חבר'ה שלנו לא נכנסו טוב למשחק, הסתבכנו בעבירות, וכשאתה נותן לירושלים לרוץ יש להם את הכישרון לעשות מה שהם רוצים. נגד ירושלים משלמים מהר. אנחנו קבוצה צנועה שרוצה להגיע לפלייאוף, ואני מקווה שנעשה את זה".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
לא התרשם. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully