וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד נשים: מ.כ. חולון זכתה באליפות המדינה

רצף של שמונה זכיות באליפות של בנות הרצליה נקטע אחרי שחולון השלימה 1:2 בסדרת הגמר עם ניצחון מפתיע 24:31 שסידר לה צלחת אליפות. שיר וקרט נעצה את שער האליפות

שחקניות מ.כ. חולון בכדוריד חוגגות זכייה באליפות. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
הפתיעו. שחקניות חולון עם צלחת האליפות/יועד כהן, איגוד הכדוריד

רצף של שמונה זכיות באליפות נקטעו הערב (חמישי) עם דרמה גדולה, כאשר קבוצת מ.כ חולון גברה על בנות הרצליה 24:31 (9:12) והניפה בהרצליה את צלחת אליפות ליגת הנשים בכדוריד. חולון זוכה בתואר אחרי עשור, אז עוד נקראה מכבי קרית שרת חולון.

אחרי ניצחון חוץ של כל אחת מהקבוצות (27:31 של חולון בהרצליה ו-23:35 של הרצליה בחולון), השתיים נפגשו הערב ב'ראשונים' בהרצליה. לאלופה היוצאת הספיק גם תוצאת תיקו, אבל חולון חוללה כאמור הפתעה גדולה.

חולון, ללא ירדן ברגמן הפצועה, סיפקה משחק הרואי. היא הובילה בהפסקת המחצית בשלושה שערים, ופתחה נהדר את המחצית השנייה עם יתרון 11:16. הרצליה חזרה למשחק בזכות שערים של נטלי ברטו, ושמירה אישית על שיר וקרט. שיתוף פעולה טוב בין שרון בן שושן לנלי אמינוב החזיק את חולון בתמונה (13:17 בדקה ה-40).

שחקניות מ.כ. חולון בכדוריד חוגגות זכייה באליפות. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
חזרו להניף את הצלחת אחרי כמעט עשור/יועד כהן, איגוד הכדוריד

הרצליה צימקה ל-18:16. כאן שיר וקרט לקחה אחריות וכבשה, ולמרות הרחקה של שרית כהן בכרטיס אדום, ילנה רוזנשטיין סיפקה צמד שערים שקבעו 16:21 (45'). חולון ברחה לכדי יתרון של שמונה שערים (16:24), הרבה בזכות היכולת הנהדרת של רוזנשטיין ושל נטשה טל בשער. קים לוי עם צמד שערים קירבה את חולון לתואר, 17:26 (53').

שיר וקרט, שעשתה את המעבר מהרצליה לחולון בקיץ, נעצה את שער האליפות באופן הכי סמלי שיכול להיות. הישג מצוין לחניכות של המאמנת אאורה פרידמן, אחרי שהרצליה זכתה קודם לכן מולה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully