וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הליגה הצרפתית תחל להשתמש בטכנולוגיית קו השער

אחרי הפרמיירליג, ובעקבות הצטרפותן בעונה הבאה של הליגות בגרמניה ואיטליה, החליטו בצרפת לאשר את השימוש בטכנולוגיה החדישה. העלות: 200-300 אלף יורו עבור כל מועדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכנולוגיית קו השער בפעולה, במשחק בין צרפת להונדורס במונדיאל בברזיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנולוגיית קו השער, שנוסתה בהצלחה במונדיאל 2014 בברזיל ונכנסה לשימוש בפרמיירליג בתחילת העונה, תגיע בעונה הבאה גם לליגה הצרפתית. מנהלת הליגה בצרפת אישרה הערב (חמישי) את ההחלטה שנדונה בשבועות האחרונות, כשרק שניים (בורדו וגנגאן) מ-14 ראשי המועדונים שנטלו חלק בפגישה, התנגדו.

הנשיא פרדריק תירייז אמר לאחר מכן: "סיכמנו שהטכנולוגייה תיכנס לפעילות בליגה החל מהעונה הבאה". עלות השימוש מבחינת הצרפתים: כ-200-300 אלף יורו לשנה עבור כל מועדון. בכך מצטרפת ליג 1 לליגות בגרמניה ואיטליה, שאישרו שימוש בטכנולוגיה לעונה הבאה. באיטליה, אגב, החליטו להתחיל את המהלך כבר בגמר הגביע בין לאציו ליובנטוס בעוד כחודש וחצי.

מבחינת מארסיי, ההחלטה הזו מגיעה באיחור של כחודש, לאחר שב-15 במרץ נגזל ממנה שער חוקי במשחק הצמרת מול ליון. הכדור של לוקאס אוקמפוס עבר אז את קו השער, אבל צוות השיפוט לא ראה את הכדור בין ארבעת השחקנים שהיו על הקו. הטכנולוגיה החדישה הייתה מעניקה למארסיי שלוש נקודות, אך לצערה היא נאלצה להסתפק אז באחת.

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully