וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן השנה באנגליה: קוסטה, הזאר, קוטיניו, קיין, דה חאה או אלכסיס?

צ'לסי קיבלה שני מועמדים לשחקן השנה בפרמיירליג, עבור הזאר זו הפעם השלישית ברציפות. גם יונייטד, ליברפול, ארסנל וטוטנהאם קיבלו נציגות. קורטואה וסטרלינג בין המועמדים לשחקן הצעיר

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
נחיתה רכה. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

דייגו קוסטה, פיליפה קוטיניו, דויד דה חאה, אדן הזאר, הארי קיין ואלכסיס סאנצ'ס הם ששת המועמדים להיבחר לשחקן השנה של ארגון השחקנים באנגליה. קוטיניו, דה חאה, הזאר וקיין מופיעים גם ברשימת השחקנים הצעירים של השנה יחד עם טיבו קורטואה וראחים סטרלינג.

דה חאה רשם השנה התקדמות עצומה במנצ'סטר יונייטד ונחשב לשוער המצטיין של העונה, כשמה שבעיקר ייזכר ממנו זו סדרת ההצלות בניצחון של השדים האדומים 1:2 על ארסנל באמירויות. יחד איתו ברשימה נמצא קוטיניו, הקשר הברזילאי של ליברפול שמגלה עונה יציבה העונה ונחשב לשחקן מפתח במערך של ברנדן רוג'רס אחרי עזיבתם של לואיס סוארס ודניאל סטארידג', כשיש לו ארבעה שערים (מרהיבים) וארבעה בישולים.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
המעמד לא זר לו. אדן הזאר/רויטרס

באשר להזאר, הרי שהבלגי של צ'לסי נמצא ברשימה זו השנה השלישית ברציפות כאשר זו הנוכחית נחשבת לטובה ביותר שלו. בסך הכול יש לו עד כה 12 שערים שהגיעו ב-12 משחקים שונים. אלכסיס סאנצ'ס הפך לשחקן החשוב ביותר בארסנל כשיש לו 14 שערים ושמונה בישולים בעונת הבכורה שלו באנגליה.

גם דייגו קוסטה שלהט בעיקר בתחילת העונה בצ'לסי מופיע ברשימה. לחלוץ שהגיע הקיץ מאתלטיקו מדריד יש 19 שערים. הארי קיין הצעיר והמפתיע, שכבש גם הוא 19 שערי ליגה, נועל את הרשימה ושער הבכורה שלו בנבחרת אנגליה בהופעת הבכורה נתנה איתות נוסף לגבי הכישרון הגדול שלו. מי שנשאר בחוץ הוא סרחיו אגוארו, נציג האלופה היוצאת מנצ'סטר סיטי שהבקיע אף הוא 19 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully