וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את הופנהיים, 0:3 לדורטמונד וקלופ

הבווארים חזרו לחייך אחרי ההפסד בפורטו ופרשת הרופא, בזכות שער של סבסטיאן רודה (37) ועצמי של אנדראס בק (90). הצהובים-שחורים טיילו מול פאדרבורן, מחיטריאן, אובמיאנג וקגאווה כבשו

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם מתיאס זאמר. Matthias Hangst, GettyImages
האיש שהיה במרכז העניינים השבוע. גווארדיולה עם זאמר/GettyImages, Matthias Hangst

אחרי ההפסד המפתיע בדרגאו, לפני הגומלין המכריע וכשפרשת ההתפטרות של הצוות הרפואי עדיין מרחפת באוויר, חזרה הערב (שבת) באיירן מינכן לבונדסליגה, במסגרת המחזור ה-29. הבווארים עשו את שלהם עם 0:2 בחוץ מול הופנהיים. בורוסיה דורטמונד הצליחה לחזור לנצח עם 0:3 גדול על פאדרבורן, במשחק הראשון שניהל יורגן קלופ מאז ההודעה הדרמטית שלו כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה. לברקוזן רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 0:4 על האנובר. בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-0:0 בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט כבר בשישי, מיינץ ניצחה 2:3 בפרייבורג. הרטה ברלין סיימה ב-0:0 מול קלן.

פרנקפורט - מנשנגלדבאך 0:0

בורוסיה מנשנגלדבאך פספסה הערב הזדמנות לעשות צעד נוסף בדרך להבטחת מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל על באיירן מינכן ודורטמונד, הקבוצה של לוסיאן פאברה מעדה נגד היריבה שנאבקת על מקום בליגה האירופית שממשיכה למשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. האורחים, שמקווים לחזור לליגת האלופות לראשונה מאז סוף שנות השבעים, לא הצליחו לנצל את חסרונם של מלך השערים של היריבה אלכסנדר מאייר.

במחצית הראשונה קיבלנו משחק יחסית שקול. כבר בדקה הראשונה האריס ספארוביץ' קיבל מסירה ובזבז הזדמנות גדולה, כשבעט מתוך הרחבה מעל המשקוף. בהמשך היה זה פטריק חרמן ממנשנגלדבאך שבעט למרכז השער בדקה ה-11 ודקה לאחר מכן הוא החמיץ מקרוב עם בעיטה מעל השער. ההזדמנות הטובה ביותר הגיעה עשר דקות לסיום המחצית כשיאן זומר זינק היטב והדף נגיחה של נלסון ואלדס המארח. במחצית השנייה קיבלנו משחק מעט מנומנם, אבל בדקה ה-70 פרנקפורט עוררה אותו כשפספסה הזדמנות גדולה להבקיע: ואלדס העביר לסטפן אייגנר שבעט ממצב קורץ ליד העמוד.

פטריק הרמן שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
פספוס. פטריק הרמן/GettyImages

הופנהיים - באיירן מינכן 2:0

שלושה ימים אחרי ההפסד המביך מול פורטו בחוץ וארבעה ימים לפני הגומלין הקריטי נגד הפורטוגלים, הצליחה אלופת גרמניה לחזור לחייך עם 0:2 מול הופנהיים בחוץ. סבסטיאן רודה כבש את השער היחיד בדקה ה-38 עם בעיטה נהדרת מתוך הרחבה, כשסובב לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לבווארים. שער עצמי של אנדראס בק בתוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק.

באיירן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-73 ויכולה לנשום קצת לרווחה אחרי פרשת הרופא שהתפטר השבוע. הופנהיים נותרה במקום השביעי עם 37 נקודות, והיא עדיין עם סיכוי לעלות לליגה האירופית. בתוספת הזמן הצליחה באיירן לכבוש את השני לאחר שתומאס מולר פרץ נהדר באגף ימין והעביר מסירת רוחב, אנדראס בק גלש ודחק את הכדור לשערו שלו בדרך ל-0:2.

שחקני באיירן מינכן. Matthias Hangst, GettyImages
חזרו לחייך. שחקני באיירן מינכן/GettyImages, Matthias Hangst

בורוסיה דורטמונד - פאדרבורן 0:3

אחרי ההודעה הדרמטית על עזיבתו, קיבל יורגן קלופ מתנה נחמדה בדמות מפגש ביתי מול פאדרבורן החלשה. בורוסיה דורטמונד הביסה אותה 0:3 בזכות שערים של הנריך מחיטריאן (48), פייר אמריק אובמיאנג (55) ושינג'י קגאווה (80). השוורצגלבן שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-36, והם עדיין יכולים לפנטז על כרטיס לאירופה, בעוד פאדרבורן נותרה במקום שמוביל למשחקי מבחן מול השלישית מהליגה השנייה.

השער הראשון הגיע בדקה ה-48 לאחר שהגבהה נהדרת של פייר אמריק אובמיאנג מצאה את הנריך מחיטריאן, שנגח פנימה את שער הליגה השני שלו העונה. אובמיאנג כבש את השני בדקה ה-55 לאחר שקיבל מסירת עומק נהדרת ממתיאס גינטר וקבע 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-80 כשקגאווה כובש וקובע את תוצאת המשחק ומתנה גדולה לקלופו.

אוהדת בורוסיה דורטמונד עם צעיף של יורגן קלופ. AP
אוהדת דורטמונד עם צעיף של קלופ/AP

באייר לברקוזן - האנובר 0:4

למרות ההדחה שלה מליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד בתום דו קרב פנדלים, אין ספק שהקבוצה של רוג'ר שמידט היא הלוהטת ביותר בבונדסליגה. באייר לברקוזן רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות, כשבשישה מהם היא גם לא סופגת, עם 0:4 ביתי ענק על האנובר האומללה. עומר טופראק כבש את הראשון (20) בנגיחה אחרי הגבהה של הקאן צ'לאנוילו, יוליאן בראנדט הצעיר (40) כבש את השני לאחר בישול של שפטן קיסלינג, קיריאקוס פפאדולוס הרשית את השלישי בדקה ה-49 וקיסלינג השלים בדקה ה-70 לאחר בישול של לארס בנדר. 0:4 בסיום.

יוליאן בראנדט שחקן לברקוזן (שני מימין) חוגג עם חבריו. Julian Brandt, GettyImages
ניצחון ליגה שביעי ברציפות. בראנדט חוגג/GettyImages, Julian Brandt

משחקים נוספים (שבת, 16:30):

הרטה ברלין - קלן 0:0

פרייבורג - מיינץ 3:2
לפרייבורג: אדמיר מחמדי (81), יונתן שמיד (90), למיינץ: שינג'י אוקזאקי (39 ו-45), יונס מאלי (83)

אוגסבורג - שטוטגרט 1:2
לאוגסבורג: טוביאס ורנר (7), ראול בובאדיז'ה (73), לשטוטגרט: דניאל גינצ'ק (22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully