וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביורוליג: אנאדולו ואולימפיאקוס יפתיעו את ריאל וברצלונה?

הטורקים ינסו לגרור את הבלאנקוס למותחן כשהם בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון, הקטאלנים יקוו לרשום ניצחון נוסף על האדומים מפיראוס כדי לצאת ליוון עם יתרון בטוח ביד

סדרות הפלייאוף ביורוליג יישרו קו ביום שישי כשריאל מדריד וברצלונה יארחו את משחק מספר 2 בסדרות שלהן. הבלאנקוס, שעירם מדריד תארח את הפיינל פור, יקוו לנצח בבית את אנאדולו אפס ולעלות ל-0:2 בסדרה, ואילו ברצלונה תקווה לשחזר את הניצחון על אולימפיאקוס מהמשחק הראשון ולצאת ליוון עם יתרון בטוח.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. GettyImages
ריאל הזיעה לא מעט במשחק הראשון. פרננדס/GettyImages

ריאל מדריד - אנאדולו אפס (20:00, 0:1 לריאל בסדרה)

הטורקים הוכיחו במשחק הראשון שאסור להקל בהם ראש, אחרי שהובילו במחצית הראשונה וגרמו לבלאנקוס להזיע כדי לחולל מהפך שהוביל לניצחון במשחק הראשון. מדריד מארחת השנה את הפיינל פור וריאל יודעת שהיא חייבת לרשום ניצחון ביתי עשירי ברציפות לפני שהסדרה יוצאת לטורקיה, כדי לא להסתבך. אנאדולו אפס מאמינה שבכוחה להפתיע את המארחת, ומאמנה דושאן איבקוביץ' אמר לקראת המשחק: "הפלייאוף שונה מהעונה הרגילה, אנחנו חייבים להיות מרוכזים לאורך 40 דקות, לעבוד קשה וליישם את מה לשמדנו מהטעויות במשחק הראשון".

קי סי ריברס ריאל מדריד מול אנדולו אפס. GettyImages
הטורקים יצליחו להתעלות ולהפתיע את קיי סי ריברס וחבריו?/GettyImages

ברצלונה - אולימפיאקוס (22:00, 0:1 לברצלונה)

במשחק הראשון ציפינו למותחן, אבל ברצלונה הוכיחה שהמאזן שלה נגד הקבוצה מפיראוס אינו מקרי. הקטאלנים הביסו את אולימפיאקוס 57:73 ורשמו מולה ניצחון תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. עכשיו חואן קרלוס נבארו וחבריו רוצים ניצחון ביתי תשיעי רצוף ביורוליג, שיעלה אותם ל-0:2 וייתן להם הרבה אוויר לקראת המשחק השלישי ביוון.

מרסליניו הוארטס שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
במשחק הראשון הוארטס וברצלונה טיילו, גם הפעם?/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully