וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות

הקבוצה של אלי רבי קינחה עונה טובה וחגגה באולם הביתי סוויפ 0:3 על אליצור רמלה אחרי 55:74 ענק שהוציא את החגיגות לדרך והעניק צלחת שלישית למועדון. קלארק, ג'קסון והאוטס כיכבו

מכבי אשדוד חוגגת אליפות. מגד גוזני
מגיע להן. שחקניות אשדוד עם הצלחת/מגד גוזני

מכבי אשדוד שוב אלופת הנשים: הקבוצה של אלי רבי עשתה את זה בפעם השלישית אחרי שהיא השלימה סוויפ נהדר 0:3 על אליצור רמלה, ואין דרך מתוקה יותר לעשות את זה מאשר בבית עם 55:74. אשדוד, שפספסה מוקדם יותר העונה את גביע המדינה אחרי שהפסידה להרצליה, לא נתנה לאליפות הזו לחמוק ממנה, והיא השלימה סדרת גמר פשוט מושלמת מול השחקניות של עדן ענבר שנתנו הכול, אבל זה לא הספיק. הערב הן הפגינו במשחק השלישי והאחרון בסדרה עליונות כאשר הן ניצחו בכל ארבעת הרבעים ואפשרו לאוהדים הרבים שהגיעו לאולם הביתי לחגוג זכייה שנייה ברציפות.

שחקניות מכבי אשדוד חוגגות. מגד גוזני
חגגו עם השמפניות. שחקניות אשדוד/מגד גוזני
שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. מגד גוזני
סיימה עם 11 נקודות. שי דורון/מגד גוזני

תגובות המאמנים

מאמן אשדוד, אלי רבי: "אני שמח מאוד כי הייתה עונה מתישה. זה המשחק ה-45 שלנו בשישה חודשים עם סגל לא ארוך, המון פציעות ומחלות דווקא ברגעים הכי קשים. לשמחתי סיימנו עם 40 ניצחונות. עברנו עונה מדהימה למעט שבוע אחד שקצת קשה לשכוח אותו. לקח לנו זמן להתחבר במהלך העונה, אבל יצרנו מומנטום מצוין שהגיע לשיא בשופרון". לשאלה האם ימשיך גם בעונה הבאה, השיב רבי: "אני לא יודע מה יהיה איתי הלאה. אני אוהב לאמן, אבל מצד שני אני כבר לא בן 24. אני יודע לנהל ואני מחפש משהו ניהולי. אם ירצו שאמשיך לאמן, אשמח לאמן".

המאמן המאוכזב, עדן ענבר: "אשדוד קבוצה יותר טובה. חשבתי שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב ולהוות יריב שקול יותר. הן ניצחו בצדק, מגיע להם כל הכבוד. העונה שלנו מאכזבת אותי באופן אישי מאוד כי לא הצלחנו לעשות שני דברים: לא מקסמנו את הפוטנציאל שלנו וזו אחריות שלי, ולא עשינו יותר ממה שאנחנו שווים. סיימנו במקום השני, אותי זה מאכזב".

שי דורון: "הגיע הזמן שאני אעשה משהו כקפטנית השנה, ואני שמחה שסיימנו את השנה הזו בטוב. כל הבנות פה מדהימות, היינו צריכות לבנות קבוצה מחדש וכל אחת ויתרה מעצמה. לא היה איכפת לאף אחת מי תהיה הכי טובה ומי הכוכבת. תמיד כיף לחזור לארץ".

אלי רבי מאמן מ.ס. אשדוד (מימין) עם עדן ענבר מאמן אליצור רמלה. מגד גוזני
שני המאמנים מברכים זה את זה. רבי וענבר/מגד גוזני
שחקניות מ.ס. אשדוד, מימין שי דורון. מגד גוזני
נראו טוב יותר. שחקניות אשדוד/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי אשדוד פתחה טוב יותר את המשחק כאשר טיפני ג'קסון קלעה את ארבע הנקודות הראשונות של קבוצתה, אבל בהמשך היא נתקעה בהתקפה ואיבדה כדורים. אשלי האוטס עם שלשה ראשונה במשחק החזירה את הביטחון למקומיות. האוטס צלפה עוד שלשה, אבל נעמה שפיר מזערה נזקים, הרבע הסתיים ב-11:13 לאשדוד.

רבע 2

אשדוד פתחה בטירוף את הרבע השני ונקודות של ג'קסון ושי דורון סידרו לה יתרון 11:18. לקסי גרסון צימקה ובהמשך קטיה לויצקי ואייזאה ג'ונס הכניסו את רמלה לעניינים. אשדוד חזרה להכתיב את הקצב וקמיל ליטל הקפיצה את ההפרש לשמונה, גרסון נהנתה מדקות טובות של רמלה, אבל זו ירדה בפיגור 33:27.

אשלי האוטס שחקנית מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מככבת. האוטס/מגד גוזני
שלט של אוהדי עירוני אשדוד נגד ג'קי בן זקן. מגד גוזני
המחאה נגד ג'קי בן זקן הגיעה גם לכדורסל נשים/מגד גוזני

רבע 3

מונטגומרי פתחה את הרבע השלישי עם נקודות לרמלה, אבל מכאן קיבלנו ריצת 0:9 של האשדודיות בדרך ל-29:42. שפיר ולויצקי ניסו לעצור את המומנטום, אבל ליטל קלעה ארבע רצופות ושמרה על יתרון דו ספרתי. לקראת סוף הרבע התרחשה תקרית אלימה כשג'קסון הלכה לאחור ובלי לשים לב פגעה בשפיר שצנחה לפרקט. האוטס מאשדוד הגיעה לעזור ליריבתה, אך נדחפה על ידי קטיה לויצקי והגיבה עם ניסיון חניקה. הרבע הסתיים ב-40:51 לאשדוד.

רבע 4

בפתיחת הרבע האחרון ג'קסון העלתה את ההפרש ל-13 ויחד עם קלארק זה רק הלך וצמח. לויצקי ניסת לעצור את המומנטום, אבל ג'קסון השלימה ריצת 4:11 מתחילת הרבע בדרך ל-44:62. דווקא אז משהו במכונה המשומנת של אשדוד נתקע, כאשר לויצקי השיגה קטיה אברמזון השיגה שלשה ולויצקי צימקה ל-13. אלא שאשדוד התעוררה בדיוק בזמן ולא נתנה לרמלה סיכוי להשים קאמבק, כשנעמי קולודני ולייני סלווין נתנו תפוקה, זה נגמר 55:74.

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד חוגגת אליפות. מגד גוזני
עונה מדהימה. שי דורון מקבלת אהבה/מגד גוזני

סטטיסטיקה

למכבי אשדוד: טיפני ג'קסון 16 נקודות ו-15 ריבאונדים, אלישה קלארק 16 נקודות, אשלי האוטס 15, שי דורון 11, קמיל ליטל 9, לייני סלווין 3, שירה ששון ונעמי קולודני 2 כל אחת.

לאליצור רמלה: נעמה שפיר 14, קטיה לויצקי 11, לקסי גרסון 9, אלכס מונטגומרי 6, נועה גנור 5, דניאל מקריי 4, קטיה אברמזון ואיז'ה ג'ונס 3 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully