וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול פועלת נגד אוהד שצילם מוסלמים מתפללים וכתב "ביזיון"

סטיבן דוד צייץ את תמונתם של שני אוהדים מוסלמים של הקבוצה כשהם מתפללים במחצית המשחק נגד בלקבורן בגביע. המועדון הגיב: "הודענו למשטרה, שהמליצה לנו לפעול נגד אותו אוהד"

one

ליברפול הודיעה שהיא תפעל נגד אוהד של הקבוצה שצילם שני אוהדים מוסלמים מתפללים ותיאר את הפעולה שלהם במילה ביזיון (DISGRACE). סטיבן דוד צילם את שני האוהדים המתפללים במהלך המחצית של משחק הגביע ולאחר מכן העלה את התמונה לחשבון הטוויטר שלו וכתב:

"Muslims praying at half time at the match yesterday #DISGRACE". (בתרגום חופשי: "מוסלמים מתפללים במחצית המשחק אתמול #ביזיון").

המועדון הוציא אמש הודעה רשמית בה נכתב: "דיווחנו למשטרת מרסיסייד על הציוץ שעלה ב-8 במרץ 2015. המשטרה חקרה והמליצה לנו לפעול נגד האדם שמעורב. המועדון נמצא כרגע בהליך שבו תיבחר הפעולה הנכונה לגבי אותו אדם. נוסיף לעדכן בהמשך. מועדון הכדורגל ליברפול רוצה להזכיר לאוהדים שהוא לא יסבול אפליה ושהוא מחויב להפוך את אצטדיון אנפילד לידידותי לכל אוהד, ולא משנה מהו הגזע שלו, המין שלו והגיל שלו".

בספטמבר האחרון ליברפול מחקה מהטוויטר הרשמי של המועדון ציוץ ובו איחולי שנה טובה לאוהדיה היהודים. הסיבה: המועדון קיבל הודעות רבות בעלות גוון אנטישמי ובשלב מסוים המשטרה אף הודיעה שייתכן שהיא תחקור חלק מהאנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully