וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה היא על חשבונך: הרשת מלגלגת על דויד לואיז האומלל

סוארס העביר לברזילאי פעמיים בין הרגליים בדרך לצמד והממים חוגגים על חשבון בלם פ.ס.ז'. גלן הודל שפרשן את המשחק: "הוא נראה כמו ילד בן שמונה שמעולם לא השתתף באימון כדורגל"

לואיס סוארס היה גיבור ה-1:3 של ברצלונה על פ.ס.ז' אמש (רביעי) בבירת צרפת, אבל למשחק היה גם גיבור טראגי, דויד לואיז. הבלם הברזילאי היה בספק למשחק בגלל פציעה ואף ישב על הספסל בתחילתו. אלא שפציעה של טיאגו סילבה גרמה ללורן בלאן לשלוח את לואיז לכר הדשא. בדיעבד, כולם היו שמחים היום אם הברזילאי באמת היה פצוע ולא נכלל בסגל. בעיקר הוא.

סוארס שכבש אתמול צמד, עשה את זה אחרי שבשתי הפעמים הוא העביר את הכדור בין רגליו של לואיז האומלל. אחרי המשחק הרשת חגגה ורבים תהו שוב כיצד פיפ"א בחרה את הבלם לנבחרת השנה. באנגליה הזכירו והתבדחו כיצד צ'לסי מכרה את לואיז לאלופת צרפת תמורת לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט.

כדורגלן העבר גלן הודל, שפרשן את המשחק עבור "סקיי", אמר אחרי המשחק: "בשער השלישי לואיז ראה שהוא השחקן האחרון בדרך לשער, הוא ידע את זה. כשאתה בעמדה כזו אסור לך 'לזנק' על השחקן שמולך, אתה צריך לעכב את היריב כדי שהחברים שלך לקבוצה יחזרו להגנה. לואיז עשה את מה שהיה עושה ילד בן שמונה שלא עבר אימון כדורגל אחד בחייו".

חדי הזיכרון בממלכה הבריטית, הזכירו שגם שכשסוארס שיחק בליברפול ולואיז לבש את מדי צ'לסי, האורוגוואי העביר לו את הכדור בין הרגליים. שחקן העבר והפרשן בהווה, גארי נוויל, אמר: "לואיז עשה את כל מה שהוא לא היה צריך לעשות. הוא פשוט רץ לעברו ומ-10 מצבים כאלו, סוארס יעביר לך בין הרגליים 8 פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully