וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:2 את באסטיה ועלתה זמנית למקום הראשון

קבוצתו של הובר פורנייה עקפה את פריס סן ז'רמן בטבלה, יטארה ולקאזט כבשו, גרנייה, שחזר לשחק אחרי שמונה חודשים, בישל את השער הראשון. איטליה: גנואה ניצחה 0:2 את פארמה

שחקני גנואה חוגגים. Marco Luzzani, GettyImages
פוצצו את הבלון של פארמה. שחקני גנואה חוגגים/GettyImages, Marco Luzzani

בזמן שהיריבה שלה על תואר האליפות בצרפת, פריס סן ז'רמן, התכוננה למשחק מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, ליון ערכה הערב (רביעי) משחק השלמה במסגרת המחזור ה-32 בליגה הצרפתית מול באסטיה, וניצחה אותה 0:2, כדי להעפיל, זמנית, למקום הראשון בטבלה. את השער הראשון במשחק כבש מוחמד יטארה הצעיר, שהתכבד בשער בכורה בליגה לעונה זו. אלכסנדר לקאזט, עם שערו ה-25 העונה, הוסיף את השני לקראת סיום המשחק. קלמון גרנייה, שלא שיחק כשמונה חודשים בשל פציעה, נכנס כמחליף בדקה ה-62 ובישל את השער הראשון.

* באיטליה, גנואה פוצצה את הבלון של פארמה, שהגיעה למשחק מולה אחרי שני ניצחונות רצופים, וניצחה אותה 0:2, במשחק השלמה מהמחזור ה-25. יאגו פאלקה ולאונרדו פאבולטי כבשו, גנואה עלתה למקום השביעי על חשבון טורינו. פארמה בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

* בסקוטלנד, הקשר ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק והשלים 90 דקות ב-1:4 הביתי על קילמרנוק במשחק השלמה מהמחזור ה-25.

* בסלובניה, הקשר סינטאיהו סלליך לא היה בסגל של מאריבור שהפסידה 3:2 לצלייה במסגרת חצי הגמר המקומי. מאריבור, שספגה שני שערים בביתה לקראת סיום המשחק, תצטרך להפוך את התוצאה בגומלין בשבוע הבא כדי להעפיל לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully