וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון בקרב צמרת

האדומים ינסו לגבור בפעם השלישית העונה והחמישית ברציפות בכלל על הקבוצה של שרון דרוקר, שמנסה להתקרב להבטחת המקום השלישי ומגיעה אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב (20:20, 5+ לייב)

פורוורד הפועל ירושלים דונטה סמית' קולע לסל מכבי ראשון לציון. נועם מושקוביץ
ירושלים ניצחה בשני המפגשים הקודמים העונה/נועם מושקוביץ

המחזור ה-28 בליגת העל בכדורסל ייצא מחר (חמישי, 20:20, 5+ לייב) עם משחק בודד, בו תארח הפועל ירושלים השנייה את מכבי ראשון לציון השלישית בקרב צמרת. האדומים ניצחו את הכתומים פעמיים העונה, 64:72 בחוץ ו-70:79 בבית ובסך הכול, גברו עליהם בכל אחד מארבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות.

ירושלים נמצאת בכושר טוב לאחרונה וניצחון יבטיח לה את הסגנות בסיום העונה הסדירה, לקראת הפלייאוף. הקבוצה של דני פרנקו ניצחה את כל ארבעת משחקיה האחרונים, רצף שהחל בתל אביב מול מכבי עם ה-77:93 הגדול ביד אליהו, נמשך עם שני ניצחונות ביתיים ואחריהם, עם עוד ניצחון בתל אביב, 78:82 על הפועל ביום ראשון. ירושלים הודיעה שברייסי רייט טרם החלים מהפציעה בעין, יעבור ניתוח לייזר מחר ויהיה כשיר למשחק מול נס ציונה בעוד כשבועיים. גם דיון תומפסון ייעדר מהמפגש מול ראשון לציון. דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס ימשיכו שלא להתלבש.

גם ראשון בתקופה טובה. אחרי שלושה הפסדים רצופים, החבורה של שרון דרוקר השיגה שלושה ניצחונות רצופים, כולל 85:105 גדול על מכבי תל אביב ביום שבת החולף. אם תצליח להפתיע גם בבירה, היא תעשה צעד גדול לעבר הבטחת המקום השלישי, אולי בדרך למפגש חוזר עם ירושלים בחצי גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully