וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: 1:4 לנאפולי בוולפסבורג, 0:0 לרפאלוב וברוז' מול דנייפרו

האיטלקים סיפקו הצגה בגרמניה והם בדרך הבטוחה לחצי הגמר, קשר הנבחרת וחבריו יצטרכו לכבוש באוקראינה. 1:2 דרמטי לסביליה על זניט, פיורנטינה השוותה בתוספת ל-1:1 מול דינמו קייב

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' (משמאל) מול לאו מאטוס שחקן דנייפרופטרובסק. AP
אולי בגומלין. ליאור רפאלוב מול לאו מאטוס/AP

שלב רבע הגמר בליגה האירופית סיפק הערב (חמישי) 10 שערים, אבל אף אחד מהם לא נפל במשחק של ליאור רפאלוב, ששיחק 90 דקות ב-0:0 של קלאב ברוז' בבית מול דנייפרו. נאפולי הייתה אחראית להצגה של הערב עם 1:4 ענק במגרשה של וולפסבורג, בעוד האלופה המכהנת סביליה חזרה מפיגור לניצחון ביתי 1:2 על זניט ופיורנטינה נחלצה מהפסד עם 1:1 בתוספת הזמן מול דינמו קייב באוקראינה.

seperator

קלאב ברוז' - דנייפרופטרובסק 0:0

ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות מול האוקראינים, ששמרו על רשת נקייה בפעם החמישית מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם והעבירו את ההכרעה הביתה. קשר נבחרת ישראל סיכן את השער כמה פעמים, אך לא הצליח לכבוש את השביעי שלו בליגה האירופית ונותר מתוסכל כמו יתר חבריו, שלפחות נחלצו מהפסד הודות להצלה גדולה של מאט ריאן בדקה ה-85. קלאב ברוז' תצטרך למצוא את הרשת בגומלין, כשבתווך מצפה לה ביום ראשון משחק עונה מול האלופה אנדרלכט ולאחר הגומלין עוד משחק צמרת מול גנט. ימים של הכרעה.

דקה 38: איום ראשון של רפאלוב, שמ-22 מטרים הניף את רגל ימין ושלח כדור חזק שחלף מטר מעל המשקוף.

דקה 45: כמעט הראשון של דנייפרו. קונופליאנקה הרים כדור קרן וקאליניץ' נגח משלושה מטרים החוצה.

דקה 47: הכי קרוב של ברוז'. כדור הקרן של ואסקס מצא את הראש של דה פאו, אך הנגיחה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 58: רפאלוב עבר בקלות את צ'בריאצ'נקו וסחט ממנו צהוב ועבירה מרחק 18 מטרים מהשער. הקשר הישראלי בעט החוצה את הכדור החופשי המסוכן.

דקה 74: רפאלוב חתך מצד ימין וברגל שמאל בעט כדור שטוח לידיו של השוער.

דקה 85: הצלה אדירה של ריאן. קונופליאנקה השתחרר מהשמירה ובעט כדור מסוכן מ-16 מטרים, אבל השוער האוסטרלי של ברוז' שלח יד ארוכה והדף בקצות האצבעות לקרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' (מימין) לפני ניקולה קאליניץ' שחקן דנייפרופטרובסק. AP
החמיץ מקרוב. ניקולה קאליניץ' מול ליאור רפאלוב/AP

וולפסבורג - נאפולי 4:1

הזאבים הפסידו רק פעם אחת בבית בשנה וחודש (לאברטון בנובמבר) אבל דווקא במשחק החשוב ביותר שלהם באירופה התפרקו לחלוטין. שחקני נאפולי, שנראו רע עד לניצחון האחרון על פיורנטינה בליגה (0:3) החליטו לשמח את רפא בניטס ביום הולדתו ה-55 ופשוט התעללו במארחת. גונסאלו היגואין פתח בחגיגה ולאחר מכן בישל למארק האמשיק שגם השלים צמד באדיבות הגנת וולפסבורג. באס דוסט, שפתח את 2015 בסערה עם 13 שערים, האריך את הבצור שלו ל-743 דקות ללא שער והוחלף בדקה ה-57 על ידי ניקלאס בנדטנר, שלפחות צימק בדקה ה-80. עוד לפני כן, המחליפים של נאפולי הניבו שער רביעי כשלורנצו אינסינייה הכין למנולו גביאדיני. קונצרט של האיטלקים, בדרך הבטוחה לחצי הגמר.

דקה 15: גול! וולפסבורג שלטה, אבל נאפולי כבשה. קאייחון החל במהלך ומצא את מרטנס שהעביר כדור נהדר קדימה להיגואין. החלוץ הארגנטינאי הקדים את רודריגס, נעזר מעט בידו ובנגיעה אלגנטית ירה לרשת העליונה וקבע 0:1 לאורחים.

דקה 23: גול! השני של האיטלקים. היגואין נע לאחור כדי לקבל כדור ואז שלח במסירת עומק את האמשיק, שלא נכשל מול בנאליו. 0:2 לנאפולי ביום הולדתו של בניטס.

דקה 64: גול! וולפסבורג התפרקה. מסירה רעה של השוער בנאליו לגילאבוגי, עלתה באיבוד כדור של הצרפתי. קאייחון ניצל את המתנה כדי לבשל מצד ימין להאמשיק שהשלים צמד. 0:3 גדול לנאפולי.

דקה 77: גול! גם המחליפים של נאפולי חגגו על חשבון וולפסבורג האומללה. אינסינייה מצא את גביאדיני שנגח כדור חלש. בנאליו שלח רגל ורק עזר לכדור להיכנס פנימה. 0:4 מוחץ לנאפולי.

דקה 80: גול! פרישיץ' בישל לבנדטנר שהמתיק את הגלולה ואולי השאיר סיכוי קלוש לגומלין. וולפסבורג הקטינה ל-4:1.

מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג שער (משמאל) עם דריס מרטנס. רויטרס
קונצרט. מארק האמשיק/רויטרס

סביליה - זניט סנט פטרסבורג 1:2

אלופת הליגה האירופית המכהנת הסתבכה ברמון סאנצ'ס פיחואן, אבל החילופים המוצלחים של מאמנה אונאי אמרי סידרו לה יתרון קל לקראת הגומלין. אלכסנדר ריאזנצב הדהים את האנדלוסים בדקה ה-29, אבל במחצית השנייה הכניס אמרי את סטפן אמביה, דניס סוארס וקרלוס באקה שהביאו את המהפך. האחרון נגח לרשת בדקה ה-73 כדי להשוות, בעוד אמביה בישל לסוארס המושאל מברצלונה שער נפלא בדקה ה-88.

דקה 29: גול! שער חוץ יקר של הרוסים. ריאזנצב פרץ בצד שמאל ובעט כדור אחד שסרחיו ריקו הדף, אבל הריבאונד חזר אליו ואותו הוא כבר ירה פנימה. 0:1 לזניט.

דקה 73: גול! האנדלוסים כבשו באיום הראשון שלהם על המסגרת. וידאל פרץ בצד ימין והרים לתיבת החמש, שם המחליף באקה עלה גבוה ונגח פנימה. סביליה השוותה ל-1:1.

דקה 88: גול! עוד חילוף בינגו של אמרי ושער פנטסטי של דניס סוארס, שהקפיץ את הקהל המקומי עם וולה אדיר. 1:2 לסביליה.

חאבי גרסיה שחקן זניט סנט פטרסבורג (משמאל) מול חוסה אנטוניו רייס שחקן סביליה. Denis Doyle, GettyImages
סביליה נחלצה מהפסד. חוסה אנטוניו רייס מול חאבי גרסיה/GettyImages, Denis Doyle

דינמו קייב - פיורנטינה 1:1

אחרי שתי תבוסות צורבות ועייפות מצטברת, הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה נחלצה מהפסד ברגע האחרון והעבירה את ההכרעה הביתה עם שער חוץ יקר. חומה בבקאר המחליף הצעיר הבקיע בצורה אקרובטית בתוספת הזמן ומנע הפסד, אחרי שער מקרי למדי של ירמיין לנס עבור דינמו קייב במחצית הראשונה.

דקה 36: גול! הבעיטה הראשונה למסגרת הניבה שער. לנס קיבל כדור בצד שמאל, העביר לימין ובעט כדור שפגע בטומוביץ' וחלף בקשת מעל נטו בדרך אל הרשת. 0:1 לדינמו קייב.

דקה 90+2: גול! שוויון דרמטי ויקר של הוויולה. פרננדס העביר כדור מצד ימין לרחבה, שם בבקאר המחליף שלח רגל ארוכה וכבש בצורה אקרובטית את ה-1:1 עבור פיורנטינה.

ירמיין לנס שחקן דינמו קייב חוגג שער. רויטרס
השער שלו לא הספיק לניצחון. ירמיין לנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully