וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו לבאדיה מונה למאמנה של המבורג

נועלת הטבלה נאבקת נגד ירידה ראשונה אי פעם לליגת המשנה. לבאדיה שחוזר לקדנציה שנייה על הקווים, יהיה המאמן הרביעי של האימפריה מצפון גרמניה

מאמן המבורג, ברונו לבאדיה. GettyImages
הספיק להעביר אימון בכורה. לבאדיה היום/GettyImages

המבורג המסובכת מינתה היום את ברונו לבאדיה למאמנה החדש. לבאדיה בן -49 חוזר לקדנציה שנייה במועדון והוא יהיה המאמן הרביעי של הקבוצה העונה. הוא כבר הספיק להעביר אימון בכורה הבוקר ובהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "אנחנו מביטים לעתיד עם לבאדיה. המבורג סיימה את החיפוש אחר מאמן חדש".

לבאדיה חתם ל-15 חודשים, כלומר עד סיום העונה הבאה. המשימה הראשונה ולמעשה היחידה שלו בשבועות הקרובים, תהיה להציל את האימפריה מצפון גרמניה מירידת ליגה. המבורג היא הקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה מהבונדסליגה (מאז הקמתה ב-1963). שישה מחזורים לסיום העונה, המבורג מדורגת במקום האחרון עם 25 נקודות, ארבע פחות מהמקום ה-15 שמבטיח עונה נוספת בליגה הבכירה, ושתיים פחות מהמקום ה-16 ששולח למשחקי פלייאוף נגד יריבה מליגת המשנה.

מי שפתח את העונה על הקווים של הקבוצה הוא מירקו סלומקה. יוזף צינבאואר החליף אותו באמצע ספטמבר, אבל פוטר במרץ. את מקומו תפס פטר קנאבל שלמעשה הוגדר כמאמן זמני ושבשני המשחקים תחתיו, המבורג הפסידה. עכשיו הגיע תורו של לבאדיה לנסות להציל את הספינה הטובעת.

לבאדיה ששיחק בהמבורג בעונת 1987-88, אימן את הקבוצה במהלך עונת 2009-10. בנוסף הוא עמד על הקווים של דרמשטאט, גרויטר פורת, באייר לברקוזן ושטוטגרט. הוא אמר היום בקצרה: "אני מצפה מכולם למחויבות מלאה ולתשוקה עד סיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully