וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גנצ'לרבירלי הטורקית עשויה לרכוש את מונס דאבור

חלוץ גראסהופרס, שכבש 16 שערים העונה בכל המסגרות, נמצא חזק על הכוונת של המדורגת שמינית בטורקיה, שמוכנה לשלם כ-2.5 מיליון יורו. הצטרפה במרדף למנשנגלדבאך ו-ורדר ברמן הגרמניות

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
היו"ר הטורקי התלהב. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור ממשיך לעורר עניין באירופה. אחרי ההתעניינות מצד ורדר ברמן והצטרפותה של בורוסיה מנשנגדלבאך למעקב, היום (רביעי) מפרסמים בשוויץ שגם גנצ'לרבירלי הטורקית רודפת אחרי חלוץ גראסהופרס ומוכנה לשלם 2.5 מיליון יורו כדי להעבירו לשורותיה בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח, מי שנדלק על דאבור הוא היו"ר אילהאן קבקב בן ה-79, שמשמש כאיש החזק בגנצ'לר מאז 1977. היו"ר התלהב מסיפור חייו של דאבור, כדורגלן ערבי-ישראלי המייצג את נבחרת ישראל, וכמובן התרשם גם מכישוריו על כר הדשא. גנצ'לר מדורגת כרגע במקום השמיני בליגה הטורקית, ובין היתר משחקים בשורותיה אלכסנדר חלב הבלארוסי וז'אן ז'אק גוסו, אקס מ.ס. אשדוד. ליביו אנטל, שחקנה של בית"ר ירושלים, מושאל מאותה קבוצה.

החלוץ בן ה-22, שהצטרף לגראסהופרס בפברואר אשתקד וכבש תשעה שערים בחצי העונה הראשונה, הוסיף העונה 16 שערים ותשעה בישולים ב-34 משחקים בכל המסגרות ונחשב לשחקן המוביל של גראסהופרס. קבוצתו סובלת מעונה מאכזבת ונמצאת רק במקום השביעי בליגה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully