וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: שיתוף הפעולה בין מסי לניימאר

לואיס סוארס אמנם גנב את ההצגה עם צמד השערים וההשחלות לדויד לואיז, אך עוד לפני כן הציגו שני הכוכבים האחרים של ברצלונה את טיבו של שיתוף הפעולה ביניהם, בפעם ה-12 העונה

המהלך המדוייק. GettyImages
המהלך המדוייק/GettyImages

בשבת, כאשר ברצלונה איבדה יתרון 0:2 בסביליה וראתה את הפער שלה בצמרת הליגה הספרדית מתקזז, ניימאר הוחלף לפני ספיגת השער השני וזעם על ההחלטה של מאמנו לואיס אנריקה. בצרפת הגיבו להתרחשויות והחזירו לחיים את הספקולציה לפיה הברזילאי הצעיר של ברצלונה יגיע לפריס סן ז'רמן. אמש (רביעי) הוא אכן הופיע בפארק דה פראנס, אבל לצערם של הצרפתים עשה זאת עדיין במדי בארסה.

ניימאר לא התחשב בחבריו לנבחרת ברזיל המשחקים באלופת צרפת, ובדקה ה-18 קיבל מסירה-מפרקת-הגנות מליאונל מסי שהשאיר אותו לבד מול סלבטורה סיריגו. הברזילאי שהגיח מצד שמאל לא התבלבל, עצר את הכדור ועם פס מדויק ברגל ימין מצא את הנתיב אל הפינה הרחוקה, עם בעיטה שעברה מתחת לידיו של השוער. למי שרצה לקבל מושג לגבי שיתוף הפעולה המשופר בין שני הכוכבים של ברצלונה: 12 שערים בישל מסי לניימאר מאז החלו לשחק יחד - כל ה-12 היו העונה. חיבור משוכלל.

ארבעה שערים יש העונה לניימאר בליגת האלופות: שלושה מתוכם הובקעו נגד פריס סן ז'רמן, שניים בפארק דה פראנס. ב-30 בספטמבר הוא רק הקטין ל-3:2, אבל הפעם השער שלו הכשיר את הקרקע לקראת ההתעללות של לואיס סוארס בדויד לואיז וסלל את הדרך ל-1:3 מרשים שהציב את ברצלונה עם רגל וחצי בשלב חצי הגמר. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully