וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי "פואד" ידעי שוחרר למעצר בית: "לא הייתה לו כוונה לאיים"

15.4.2015 / 10:11

בית משפט השלום קבע כי האוהד שתקף את ערן זהבי ובסרטון שפורסם נשמע שר "את זהבי אפוצץ" לא התכוון באמת לאיים על השחקן: "הדברים נעשו בצורה הומוריסטית". נאסר עליו לצאת מביתו לשבועיים

צפו בקטע (החל מדקה 11:50)

אוהד הפועל תל אביב, אלרואי ("פואד") ידעי, מי שהיה אחראי לתקיפתו של ערן זהבי במהלך הדרבי הראשון של העונה שפוצץ, נעצר היום (רביעי) פעם נוספת, הפעם בעקבות סרטון שהושק לקראת טורניר האוהדים השנתי של האדומים. בשעות הצהריים הוא כבר שוחרר למעצר בית על ידי בית משפט השלום בתל אביב. בסרטון החדש, שהופק על ידי אוהדי הקבוצה, נראו מספר דמויות שרות כשברקע מתנגן השיר "מלאו כיסיי באגוזים", ופואד זימר את השורה הבאה: "אל המגרש פרוץ אפרוץ ואתפרץ ואת המשחק וגם את זהבי אפוצץ".

צפו בפואד שר "אפוצץ את ערן זהבי" בסרטון חדש

אלרואי ידעי, "פואד" אוהד הפועל תל אביב בבית המשפט. אבי אשכנזי, מערכת וואלה
בחזרה למעצר. ידעי/מערכת וואלה, אבי אשכנזי

שוטרי משטרת מחוז תל אביב במשטרה עצרו את פואד בחשד כי איים באמצעות אותו סרטון לפוצץ משחק נוסף, וכמו כן בכוונת המשטרה להמשיך ולבדוק האם הוא הפר את תנאי השחרור.

האוהד הובא בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת כאשר המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים. אלא שבית המשפט החליט לשחררו למעצר בית, אך השופט הורה להחמיר בתנאי השחרור שלו ואסר עליו לצאת למקום עבודתו במשך שבועיים. "לא הייתה לו כוונה לאיים והדברים נעשו בצורה הומוריסטית", קבע השופט. "צפייה בסרטון מלמדת כי נראה כי אכן הדברים נעשו שלא מתוך כוונה אמיתית לאיים. אכן מדובר במעשה פסול וחצוף, אך ספק אם מדובר בעבירת איומים של ממש".

כזכור, פואד הורשע בחודש ינואר על פי הודאתו בבית המשפט השלום בתל אביב בהתנהגות פרועה במקום ציבורי, איסור כניסה לשדה המשחק ובאלימות בספורט ובשימוש בכוח ובאיומים כדי למנוע מעצר. ידעי חזר בו מכפירתו בהאשמות והודה באי מניעת פשע. למרות הרשעתו, שוחרר ידעי למעצר בית בביתו בבת ים, אך במשך חצי שנה (מאז חודש דצמבר) הוא אמור להיות תחת פיקוח של מקורביו 24 שעות ביממה. שופט בית משפט השלום, בני שגיא, ציין באותו דיון כי "שירות המבחן ראה בהתנהלות הנאשם בעלת פוטנציאל של מסוכנות, אולם המפקחים נותנים מענה הולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully