וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפואד שר "אפוצץ את ערן זהבי" בסרטון חדש

גועל נפש: סרטון לקידום טורניר האוהדים השנתי של הפועל תל אביב הושק, אלרואי ידעי, שתקף את כוכב מכבי תל אביב בדרבי, זימר במהלכו את המשפט שבכותרת. צפו בסרטון

צפו בקטע (החל מדקה 11:50)

לא ייאמן. אחרי שפרץ לכר הדשא במהלך הדרבי התל אביבי ותקף את כוכב מכבי תל אביב, ערן זהבי, אוהד הפועל תל אביב, אלרואי ("פואד") ידעי, תוקף שוב את זהבי, הפעם "רק" באופן מילולי, בסרטון שהושק לקראת טורניר האוהדים השנתי של האדומים.

בסרטון חדש לקראת הטורניר, שהופק על ידי אוהדי הקבוצה, ובו מספר דמויות שרות כשברקע מתנגן השיר "מלאו כיסיי באגוזים", נראה פואד כשהוא מזמר את השורה הבאה: "פרוץ אפרוץ ואתפרץ ואת המשחק וגם את זהבי אפוצץ".

עמותת האדומים מסרה בתגובה: "העמותה ורוב האוהדים האדומים, אותם היא מייצגת, מוקיעים ומגנים את הסרטון שהופץ. סרטון זה פוגע בהפועל תל אביב ואינו משקף ערכים של סובלנות, חינוך נגד בריונות ואלימות וספורטיביות עליהם המועדון הוקם ומנוהל. עמותת האדומים פועלת מיום הקמתה כדי לקדם תוכניות חינוכיות נגד אלימות במגרשי הספורט. העמותה משקיעה בתכניות אלו משאבים רבים של מתנדבים וכספים. סרטון זה לא נעשה על דעת העמותה וחבר העמותה שהיה מעורב בהפקתו עשה זאת על סמך דעתו והשקפת עולמו הפרטית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully