וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קרי צולף 77 שלשות רצופות, קליפ מושקע ללהקה של הספרס

המועמד לתואר ה-MVP הדהים כשקלע 94 מ-100 שלשות בזו אחרי זו באימון, כולל רצף לא ייאמן, ושחקני האלופה כיכבו בוידאו פארודי כלהקת אייטיז בניצוחו של מאט בונר

שחקן גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
אין מילים. סטפן קרי/AP

לסטפן קרי לא נותרו עוד הרבה דרכים לחזק את מועמדותו לתואר ה-MVP, מכיוון שגולדן סטייט שלו הבטיחה כבר מזמן את המקום הראשון בליגה, אבל מסתבר שאפילו באימון הצלף של הווריורס מצליח לגנוב את הכותרות. הלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם וידאו מדהים של קרי זורק 100 שלשות, וקולע לא פחות מ-94 (!) מתוכן, כולל רצף לא ייאמן של 77 קליעות בזו אחרי זו (ושאגת אכזבה ותסכול אחרי שהחטיא את הזריקה ה-78). אחרי ששבר העונה את השיא של עצמו במספר שלשות בעונה עם 284, אותן קלע ב-44.2%, הוא הוכיח למי שעדיין לא השתכנע עד כמה מסוכן להשאיר אותו לבד.

סן אנטוניו עדיין רחוקה מלנוח על זרי הדפנה, כשמחר מחכה לה קרב מכריע בניו אורלינס במחזור הסיום של העונה הרגילה שיקבע באיזה מקום היא תסיים. אבל הבחורים של גרג פופוביץ' מצאו זמן להשתעשע כשהצטלמו לקליפ פארודי מושקע שהופק, בוים ונערך על ידי מאט בונר, שגם מככב בו לצד קוואי לאונרד, ארון ביינס ופאטי מילס. בקליפ נכנסים שחקני האלופה לאווירת שנות השמונים ולדמותם של חברי להקת "דוראן דוראן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בוידאו נוסף שפרסם בונר הוא מסביר את ההשראה לקליפ, שהגיעה משיר של תכנית הקאלט של טים היידקר ואירק וורהיימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully