וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה דרסה את פנאתינייקוס בדרך ל-0:1 בסדרת ההצלבה

הרוסים הביסו את היוונים ללא תנאי 66:93. רבע שני של 6:27 סימן לשחקנים של איטודיס את הדרך לניצחון קליל. תאודוסיץ' הבריק עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים ב-20 דקות, קירילנקו קלע 12

שחקן צסק"א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ'. GettyImages
עשה ככל העולה על רוחו. תאודוסיץ'/GettyImages

צסק"א מוסקבה הביסה הערב (שלישי) 66:93 את פנאתינייקוס ועלתה ל-0:1 בסדרת ההצלבה ביניהן ביורוליג. הרוסים שסיימו במקום הראשון בבית ו' בשלב הטופ 16, לא הותירו סיכוי ליוונים האומללים, שסיימו במקום הרביעי בבית ה'.

מילוש תאודוסיץ' הבריק עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים ב-20 דקות משחק בלבד. מנוכאר מרקוישווילי ודימיטריס ניקולס תרמו 13 נקודות כל אחד, ואנדריי קירילנקו עזר עם 12. אצל הרוסים אף שחקן לא בילה על הפרקט יותר מ-22 דקות ונראה שהם יגיעו רעננים גם למשחק הבא. ניקוס פאפאס קלע 16 בפאו וג'יימס גיסט הוסיף 14.

פאו עוד הייתה בתמונה עד לדקות האחרונות של הרבע הראשון (פיגור 24:19), אבל משם המשחק היה כולו של צסק"א. תאודוסיץ' עשה ככל העולה על רוחו, ניקולס צלף פעמיים מחוץ לקשת, ההגנה התחזקה והרוסים יצאו לריצות ארוכות, אחת מהן של 0:16. הפער הלך וגדל, הרבע השני הסתיים ב-6:27 לצסק"א ובמחצית זה 27:56 לזכותה.

שני הרבעים הבאים היו גארבג' טיים, כששתי הקבוצות בוודאי כבר מתרכזות במשחק הבא ביום חמישי. אם הרוסים יציגו יכולת דומה גם במשחק מספר 2, הם יעשו עוד צעד גדול בדרך לפיינל פור.

שחקן צסק"א מוסקבה, אנדריי קירילנקו. GettyImages
ניצחון קליל. קירילנקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully