וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון הובסה ב-46 הפרש בבית ונפלה לפלייאוף התחתון

הפועל עפולה התעללה באשקלון עם 79:125 ושלחה אותה למקום התשיעי. אליצור יבנה ניצחה 90:101 במגדל העמק והשיגה את המקום השמיני ברגע האחרון

שאנון שורטר שחקן הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
הצגה של עפולה. שאנון שורטר/אדריאן הרבשטיין

העונה הסדירה בליגה הלאומית הגיעה לסיומה הערב (שלישי) עם מחזור דרמטי, בו נקבע מהפך של הרגע האחרון במאבק על המקום השמיני והאחרון בפלייאוף.

אליצור אשקלון, שהייתה במקום השמיני ערב המחזור, הושפלה בביתה עם הפסד 125:79 (כן, 125) מול הפועל עפולה. דייויד לובו קלע 32 נקודות לאורחים, שניצחו את הרבע השלישי 6:31, קלעו 14 מ-24 לשלוש והעמידו מדד של 181! במהלך ההתפרקות של המקומיים, הקהל שלהם החל להתפרע ולהשליך חפצים לפרקט, מה שהוביל להפסקת המשחק למספר דקות ולהוצאתם של כמה אוהדים מהאולם.

מי שניצלה את ההפסד של אשקלון ועקפה אותה בדרך למקום השמיני היא אליצור יבנה, שניצחה 90:101 בחוץ את הפועל מגדל העמק. יבנה הייתה בפיגור 10 בסיום הרבע הראשון, אך קיבלה 26 נקודות מנאור שרון וביצעה מהפך מצוין.

מגדל העמק, למזלה, נותרה במקום השני, לאחר שמכבי קרית גת פישלה בעצמה והפסידה 84:80 בחוץ להפועל גליל עליון/קרית שמונה.

עירוני קרית אתא, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, לא הורידה את הרגל מהדוושה וניצחה 73:80 בחוץ את עירוני רמת גן, לה קלע בן אלטיט 21 נקודות וקטף 11 ריבאונדים.

א.ס. רמת השרון ניצחה במשחק תחתית את מכבי הוד השרון בחוץ 71:85. התוצאה הזו, יחד עם הניצחון של אליצור נתניה בחוץ 88:91 על אליצור רמלה (35 נקודות, 10 ריבאונדים לברנדון בראון מנתניה), קבעו שרמלה ירדה לליגה השלישית. במשחק תחתית אחר, הפועל כפר סבא גברה 64:80 על מכבי רעננה בחוץ.

סדרות הפלייאוף:

עירוני קרית אתא - אליצור יבנה
הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון
מכבי קרית גת - עירוני רמת גן
הפועל עפולה - ברק נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully