וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול חשף: "לפני כמה חודשים לא יכולתי בכלל לרדת במדרגות"

קפטן ברצלונה לשעבר סיפר על הקשיים בהם נתקל לאחר הפציעה: "זה היה רע מאוד. המטרה שלי היא להחזיר את הברך למצבה הטבעי". על העתיד: "רוצה לאמן. לשחק ב-MLS זו אפשרות"

קרלס פויול שחקן ברצלונה. GettyImages
בדרך לאמריקה? פויול/GettyImages

קפטן ברצלונה לשעבר, קרלס פויול, הגיע היום (שלישי) לשנגחאי, על מנת להשתתף בטקס פרסי הספורט של קרן לאורוס, המעניקה בכל שנה פרסים לאנשי ספורט בולטים בתחומם. פויול משך הרבה מאוד תשומת לב וכאשר התפנה לדבר עם כלי התקשורת שהגיעו למקום, הוא חשף את הקשיים בהם נתקל לאחרונה.

"הפציעה שלי הייתה רעה מאוד. המטרה שלי היא להחזיר את הברך למצבה הטבעי. לפני כמה חודשים, אפילו לא יכולתי לרדת במדרגות. רק עכשיו, לאט לאט, אני מתחיל להשתפר".

פויול דיבר גם על המשחק של ברצלונה מחר מול פריס סן ז'רמן: "בשלב הזה של הצ'מפיונס, כל יריבה היא מסובכת וכמובן שגם פריס. אני מאמין בבארסה, אבל בטוח שהקבוצה של בלאן תעשה חיים קשים. אין ספק שהם יתנו דגש מיוחד לעצירת מסי. לגבי העתיד שלי? אני לא פוסל שום אפשרות, או לחזור לשחק או לאמן. כרגע אני בעיקר רץ אחרי הילדה הקטנה שלי. יום אחד ארצה להיות מאמן, זה בטוח. בינתיים, יכול להיות מאוד מעניין לשחק ב-MLS, אצטרך לדבר על זה עם המשפחה, אם תהיה הצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully