וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: ההצלה של יאן אובלק

ברבעי גמר נטולי שערי השדה, הרגע המשמעותי ביותר היה של שוער אתלטיקו מדריד, שפרש ידיו לצדדים ועם ימנית חזקה ויציבה מנע מגארת' בייל להכריע את הדרבי כבר אחרי ארבע דקות. שומר המבצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני רבעי הגמר הראשונים של ליגת האלופות לא סיפקו שערי שדה, אז עם כל הכבוד לפנדל המוצלח של ארתורו וידאל, פנינו לרגע המשמעותי ביותר של שלישי בערב, שהגיע מהדרבי המאופס של מדריד.

אתלטיקו מדריד הופיעה עם יאן אובלק, מי שהתחיל את העונה כשוער המשנה, אבל הוא עשה את העבודה שלו בצורה מושלמת ולא נתן למישהו להבחין בהבדל. הסלובני בן ה-22 סיפק את הצלת המשחק כבר אחרי ארבע דקות, כאשר טעות קשה של דייגו גודין הותירה את גארת' בייל לבד מולו. אובלק לא נבהל, צמצם את המרחק מהבועט, פרש ידיים לצדדים כדי להגדיל נפח ועם זרוע ימין חזקה עצר את הכדור שירה לעברו הוולשי. המהלך הכי מדויק במשחק הגיע דווקא מהשוער, שדאג לתיקו שבהתאם להתפתחויות היה כמו ניצחון. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל אלא של דיוק כחוט השערה.

אחרי ההצלה האדירה הזו צבר אובלק ביטחון והמשיך לתסכל את בייל, חאמס רודריגס ויתר הלבנים שניסו להכניע אותו. השוער שמר על רשת נקייה ולא רק קבע שריאל מדריד תסיים דרבי שביעי ללא ניצחון, אלא גם הותיר את אלופת אירופה ללא שערים בארבעת הביקורים האחרונים שלה בוויסנטה קלדרון, מבצרה של היריבה העירונית. בשני המשחקים האחרונים, שומר המבצר היה אובלק.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

  • עוד באותו נושא:
  • יאן אובלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully