וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה להפוך את הפועל עפולה לקבוצת בת, ההתאחדות מסרבת

14.4.2015 / 10:29

הירוקים נפגשו עם ראש עיריית עפולה, בהתאחדות טוענים: "הקמת קבוצת בת מנוגדת לתקנון". בקבוצה אישרו: "למועדון אינטרס רחב ששחקניו יגיעו לאכסניה הולמת. עפולה נמצאה כמקום מתאים". בימים הקרובים: פגישה בנושא עם שחר

one

מכבי חיפה בדקה עם ההתאחדות לכדורגל אפשרות להפוך את הפועל עפולה מהליגה הלאומית לקבוצה בת של המועדון, כך נודע לוואלה ספורט. במסגרת הניסיון הזה, שמטרתו לבנות קבוצה שתכלול בתוכה את רוב שחקניה המושאלים בעונה הבאה, נערכו מספר פגישות במהלך העונה הנוכחית בין נציגי הנהלת הקבוצה עם ראש עיריית עפולה, יצחק מירון, בניסיון להוציא את המהלך לפועל. אלא שבהתאחדות לכדורגל אסרו על הירוקים לבצע את המהלך בטענה שהוא אינו חוקי, והבהירו כי לא ניתן להקים קבוצת בת בישראל. בעקבות הסירוב של ההתאחדות, חיפה בודקת אפשרות לעגן בהסכם שיתוף פעולה רחב בין המועדונים, במסגרתו מכבי חיפה תאמץ את הפועל עפולה ותעניק לה כלים רחבים כדי להצליח. בהפועל עפולה ובמכבי חיפה אישרו את הידיעה.

קבוצת בת למכבי תל אביב? ראשי הצהובים נפגשו עם הפועל ראשון לציון

בהסכם שהתגבש דובר על שיתוף פעולה בנוגע למאמנים, תוכניות אימונים, שיתוף פעולה בין מחלקות הנוער, ימי עיון וסדנאות למאמנים, קיום משחקי אימון על בסיס קבוע, וכמובן הסכם מסגרת לגבי מושאלים שכולל זכות ראשונים על שחקנים. אגב, במסגרת הבדיקות שערך המועדון עלתה אפשרות להפוך גם את הפועל נצרת עילית לקבוצה בת. "התקנון אוסר על קבוצה להחזיק בקבוצת בת", אישרו בהתאחדות. "מה הסיבה לכך? קודם כל תקנונית, ושנית, תאר לך מצב שבו שתי הקבוצות ייפגשו, במפעל הגביע למשל. מה יקרה אז?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב/מערכת וואלה, צילום מסך

דובר מכבי חיפה, דודו בזק, מסר בתגובה: "למועדון ישנו אינטרס רחב שהשחקנים המושאלים שלו יגיעו לאכסניה הולמת בליגה השניה. האפשרות שהפועל עפולה תהפוך לקבוצה כזאת אכן נבדקה, ונמצאה כמקום מתאים מבחינת התנאים. בכל עונה אנחנו משאילים שחקנים לעפולה, אבל העניין של קבוצת בת לא קיים בתקנון. בין הצדדים קיים שיתוף פעולה פורה. אם התקנון ישתנה, עפולה היא אחת האופציות להפוך לקבוצת בת". נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, מסר בתגובה: "המועדונים סיכמו על שיתוף פעולה להכשרת שחקנים ממכבי חיפה. יש לנו זכות ראשונים על שחקני שייפלטו מהסגל. בימים הקרובים ניפגש עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בניסיון להעמיק את שיתוף הפעולה". בשנתיים האחרונות השאילה הקבוצה לעפולה מספר שחקנים. ברשימה מופיעים דור כוכב, יובל יוסיפוביץ' ומיכה לאוטה.

בנושא אחר: בקבוצה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה ושמות של מספר מועמדים, זרים וישראלים, נמצאים על הפרק. בין השמות הישראלים שעלו: שיר צדק ורועי קהת מעירוני קרית שמונה. במקרה כזה, עשויים הירוקים להעביר את כרטיסו של שמעון אבוחצירה לקבוצה מהצפון ובכך להשלים עסקת החלפת שחקנים. מבחינת המושאלים, שחר הירש זוכה לעדיפות על פני שובל גוזלן. מוחמד גדיר יצטרך להחליט האם הוא מוכן להתמודד על מקומו בהרכב, או מעדיף לשחק בהרכב של קבוצה פחות בכירה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully