וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מראדונה שוב מאבד את זה, קאנטונה חוטף הצלפות

מה יהיה, דייגו? כוכב העבר צולם כשהוא חופן את שדיה של בת זוגו ועורר סערה. כוכב העבר הצרפתי עבר לסרטי פורנו? וגם: וידאו מפליל של שחקן ליברפול נחשף, הפאדיחה הגדולה של לואיס המילטון ומי מאתגר את הקטור ביירין למרוץ?

19:00: אוהדי מנצ'סטר סיטי מנסים את "אתגר בוזגלו"

קטע הוידאו שהעלה מאור בוזגלו לפייסבוק שבו שחקני הפועל באר שבע מנסים להבקיע גול אחרי מספר סיבובים סביב הכדור, הפך לקליפ ויראלי נצפה במיוחד. באנגליה העלו קליפ דומה מאוד שבו אוהדי מנצ'סטר סיטי מנסים לפני מספר שבועות לעשות בערך אותו דבר. צפו בקליפ הקורע

18:47: הבית של החבר של כספי מתמלא בפופקורן

ב-NBA נוהגים למלא לרוקיז את המכונית בפופקורן, מעין טקס חניכה לליגה. אלא שלניק סטאוסקס מסקרמנטו אין אוטו, אז כשהוא חזר הביתה מהמשחק הביתי האחרון של העונה, הלילה מול הלייקרס, הוא גילה שהדירה שלו מלאה בפופקורן, הודות לדמרקוס קאזינס, רודי גיי והחבר'ה. מצחיק מאוד.

18:13: אצן בריטי לביירין ו-וולקוט: 30 אלף ליש"ט למרוץ

האצן הבריטי ריצ'רד קילטי קרא את הדיווחים בתקשורת הבריטית שטענו אתמול ששחקנה הצעיר של ארסנל, הקטור ביירין, יכול לרוץ 40 מטר ב-4.42 שניות ולנצח את יוסאין בולט. קילטי לא אהב את הסיפור הזה ובסדרת ציוצים, איתגר את ביירין ואת חברו לקבוצה, תיאו וולקוט: "התקשורת טוענת שביירין מסוגל לרוץ 40 מטר ב-4.42. אין סיכוי. העיתונאים האלה פשוט מטומטמים. אני שם 30 אלף ליש"ט הימור שאני מנצח במרוץ את ביירין ואת וולקוט, בכל מרחק, זמן, מקום. המרוץ ייגמר מהר מאוד. אז אם גם הם ישימו את הכסף, אראה בשמחה לתקשורת שהם לא יכולים לרוץ מהר כמו שטוענים".

15:21: המעשה החמור של לואיס המילטון

לואיס המילטון זכה ביום ראשון בגרנד פרי בסין, וחגג כמו כל זכייה עם שמפניה על הפודיום. אלא שמשום מה, החליט הנהג של מרצדס להתיז קצת מהשמפניה על עובדת מקומית, שהוצבה ליד המילטון על הפודיום. הבריטי לא היסס והתיז בפראות על פניה של הצעירה, מה שזיכה אותו בביקורת ציבורית גדולה. לא ברור אם הנהג ייענש על הפעולה.

נהג הפורמולה 1, לואיס המילטון. GettyImages
לואיס המילטון מתיז על פניה של הבחורה שמפניה/GettyImages

14:57: "סרט הפורנו" של אריק קאנטונה

התגעגעתם לאריק קאנטונה? כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת סיפק כמה ציטוטים מרעישים. 1) "ראיתי את חאבייר פאסטורה משחק, ולטעמי מדובר בשחקן הכי יצירתי בעולם". 2) "לא ספרד זכתה במונדיאל, אלא קטלוניה". על החתום, אריק קאנטונה.

לא מספיק? בנוסף יצא טריילר חדש לסרט בכיכובו, ובו הוא נראה מקבל הצלפות כשרק תחתונים לגופו. קנטונה אגב, טוען שלא מדובר בסרט פורנו.

11:27: האישה החזקה בעולם מבקרת את מני פאקיאו

רגע לפני הקרב הגדול שלו מול פלויד מייוות'ר ב-2 במאי, מני פאקיאו זכה לביקור מלוחמת ה-MMA, רונדה ראוזי, שמחזיקה בתואר אלופת העולם של ארגון ה-UFC. בהחלט ביקור מחזק.

11:21: שחקן ה-NFL לשעבר חשוד כי רצח את שותפו לתא המאסר

לורנס פיליפס, שבעבר שיחק כרץ אחורי עבור סנט לואיס ראמס, מיאמי דולפינס וסן פרנסיסקו ב-NFL לפני שתלה את הנעליים ב-1997, חשוד כי הרג את שותפו לתא המאסר, כך מדווחים בארצות הברית. פיליפס מרצה עונש של 31 שנה בכלא, לאחר שב-2005 חנק את בת זוגו ושנה לאחר מכן דרס שלושה צעירים בלוס אנג'לס. שותפו של פיליפס נמצא מת בתא המעצר ולפיכך הפך שחקן העבר לחשוד העיקרי.

09:53: "יד האלוהים" של מראדונה מכה שנית

דייגו מראדונה ממשיך לספק כותרות. אחרי שהכה צלם ותקף אוהדים, הפעם כוכב העבר האגדי החליט לשתף את מעריציו בתמונה שלו יחד עם בת זוגו. הבעיה: מראדונה החליט לבצע שוב את "יד האלוהים", רק בצורה קצת אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב עורר סערה. מראדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:30: צפו בראחים סטרלינג שואף גז צחוק

הכוכב הצעיר של ליברפול, ראחים סטרלינג, אמנם כבש אמש שער יפהפה מול ניוקאסל, אך ספק אם אותו שער יהיה שיחת היום בליברפול. ה"סאן" פרסם הבוקר על גבי שער העיתון תמונה של סטרלינג הצעיר כשבפיו בלון, ובתוכו ככל הנראה גז צחוק. רק לפני מספר ימים פורסמה תמונה של סטרלינג מעשן נרגילה. "שחקנים צעירים עושים טעויות", אמר מאמנו ברנדן רוג'רס בהתייחס לנושא, "אני אדבר איתו ונתקדם הלאה".

09:20: אמו של שחקן גולדן סטייט VS עיתונאי

אימו של שחקן גולדן סטייט, דריימונד גרין, ממש לא אהבה את העובדה שבנה לא נכנס לחמישיית ההגנה של העונה. עיתונאי אמריקאי ממגזין מקומי גדול, העונה לשם ג'ייסון לויד, בחר את חמישיית ההגנה של העונה אך השאיר את גרין בחוץ. בתגובה, אימו של השחקן צייצה: "תגידו לו שיקפוץ לאגם עם משקולות על הרגליים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully