וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו פגוע מהיחס בישראל: "גם עם פער 8 נקודות יהיו אנשים שלא יאהבו אותי"

14.4.2015 / 8:51

מאמן מכבי תל אביב ציפה ליחס אחר מהתקשורת ("גם עם טרבל לא יפרגנו לו?") ומחכה להבהרות מקרויף. אובארוב תומך בחואן פאבלו, שעשוי להמשיך עונה נוספת. שרן ייני: "גם אם ג'ורדי יעזוב, הוא ידאג להביא לפה ג'ורדי אחר"

למרות שהוא נשאר ג'נטלמן ומאופק, פאקו אייסטרן פגוע מהיחס לו הוא זוכה בישראל. גורמים במכבי תל אביב וגם כאלה הקרובים לבאסקי, מספרים כי אייסטרן ציפה ליחס אחר מהתקשורת וגם מהאוהדים שחלקם מרבים להעביר עליו ביקורות. בזמן שהלך הרוח הוא שרק זכייה בשלושת התארים עשויה להשאיר את אייסטרן במועדון, לא בטוח שהוא עצמו ירצה להישאר. גם שתיקתו של ג'ורדי קרויף, שלא אמר על המאמן שלו מילה חיובית כבר זמן רב, צורמת מאוד בהקשר הזה ויותר ממרמזת על הדעה של ההולנדי. "יש כאן מאמן שמוביל את הקבוצה לשלושה תארים ולא קיבל מילה אחת מפרגנת", אמר גורם ישראלי המקורב אל אייסטרן. "זה נשמע הגיוני? זה הגון? כולם חושבים שהוא מחכה שיציעו לו חוזה לעונה הבאה. אולי הוא בעצמו רוצה ללכת?".

פאקו מאמן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
"יש כאן מאמן שמוביל את הקבוצה לשלושה תארים ולא קיבל מילה אחת מפרגנת". פאקו/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

פאקו התייחס אמש למשחק ואמר: "לא רציתי תיקו לפני המשחק. עבורי שמונה נקודות פער זה לא מספיק. אני רוצה לספק את הצופים ורוצה לשפר את השחקנים".

כשניסו לקחת אותו לכיוון בו הוא יבקר את מבקריו, אמר הבאסקי: "גם עם פער של שמונה נקודות, יהיו אנשים שיגידו שהם לא אוהבים את פאקו אייסטרן. אני מאמין בעצמי. זו הדרך שבחרתי בחיים".

בהתייחסו לעובדה שהשחקנים לא יודעים האם הוא ימשיך והאם ג'ורדי יישאר אמר פאקו: "העובדה שלא ברור מה יהיה איתי ועם ג'ורדי לא משפיעה על השחקנים. אני מרוצה מההתנהלות שלהם ואני מסביר להם שהם צריכים לנתק את עצמם מכל מה שמסביב. הם מראים לי שהם נהדרים".

קרויף לא דיבר כבר זמן רב ולא התייחס לפאקו למרות שיכול היה להשתיק רבים אם היה מפרגן לו, אבל דווקא הבאסקי נשאל אמש על עתידו של ההולנדי ואמר: "ג'ורדי קרויף עשה כאן עבודה נהדרת. הוא שינה את המועדון, אז למה לא להשאיר אותו? אבל המועדון צריך לקבל החלטות ולא אני".

נוסא איגייבור מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
היחיד מהזרים שלא מסיים חוזה. נוסא/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

למעט נוסא איגייבור, ארבעה שחקנים זרים של מכבי תל אביב מסיימים חוזים. בעוד שראדה פריצה רוצה לחזור הביתה למשפחה שלא נמצאת כאן, היתר רוצים מאוד להמשיך. אם לגבי קרלוס גרסיה וניקולה מיטרוביץ' יש סימני שאלה גדולים, בכל הקשור לחואן פאבלו קיים סיכוי סביר שהוא ימשיך לעונה נוספת. דווקא על רקע ההשוואות שנעשו כל הזמן לוינסנט אניימה ובמיוחד כשהוא לא זכה לפרגון לאורך השנתיים האחרונות, חושבים במכבי תל אביב על השארת הספרדי שזוכה להערכה גדולה מאוד מצד מאמן השוערים שורה אובארוב. חואן פאבלו הציל אתמול את מכבי תל אביב מהפסד וההצלה שלו מול רועי קהת היתה מהזכורות ביותר לשוער מכל העונה. גם חואן פאבלו וגם קרלוס גרסיה ימשיכו ליעד אחר באירופה אם לא יישארו בישראל כי אין להם עניין לחזור לספרד, אך כאמור במיוחד מבחינת השוער יש לו סיכוי טוב לקבל הצעה להישאר בישראל.

קפטן הקבוצה שרן ייני, שנמנע עד אמש לדבר בתקשורת על מעברו לויטסה ארנהיים למעט ההודעה שהוציא המועדון בשמו, ניסה בתחילה לשמור גם אחרי המשחק על שקט בגזרה ובכל זאת נשאב קצת פנימה ואמר: "נהניתי מכל רגע במכבי תל אביב ואני חושב על כל הרגעים שעוד יהיו לי עד סוף העונה. עדיין אין לי אליפות שלישית ברציפות, אבל אני מקווה שהיא תהיה ושנזכה בכל שלושת התארים. קשה לנו בקרית שמונה. היו לנו מסורות רעות מאוד כמו בקרית אליעזר. אני מקווה שהחברים שלי יעשו את העבודה בעונה הבאה ושננצח כאן יותר פעמים".

על העובדה שיתכן והורידו רגל מהגז לאור התיקו של באר שבע, אמר ייני: "אין לנו בעיה מנטלית. דיברנו על זה שהיתה לנו הזדמנות לפתוח את הפער ורצינו מאוד לנצח". עוד הוסיף ייני: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו במכבי תל אביב בחוסר ידיעה לגבי המאמן. אנחנו מקצוענים וכל אחד חושב על עתידו וצריך להוכיח את עצמו למאמן, לג'ורדי ולמרטין. אני לא רואה סיבה לירידה אצל השחקנים".

ייני גם דיבר על התנודות שעשויות להיות בקרוב דוגמת זו שהוא עצמו עובר: "אנחנו מדברים בינינו על כוונות של החברים לצאת, אבל כולנו מרוצים במכבי תל אביב. גם אני מאוד מרוצה במכבי וזה שאני הולך להולנד זה לא בגלל שלא הייתי מרוצה במכבי. אנחנו מתאמנים ברמה הכי גבוהה עם האביזרים הכי מתקדמים. יכול להיות שבעונה הבאה יהיה שינוי בסגל, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה. אני משוכנע שכולם מתרכזים רק במה שקורה במכבי תל אביב".

שרן ייני מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
"נהניתי מכל רגע במכבי תל אביב ואני חושב על כל הרגעים שעוד יהיו לי עד סוף העונה". ייני/אתר רשמי, סוכנות ג'יני
טיבי: "מכבי תל אביב של העונה קבוצה מאוד טובה ולצערי קוטלים אותנו בהרבה מקרים שלא בצדק. אנחנו שולטים בצורה אבסולוטית ברוב המשחקים והקבוצה הזו תדבר עוד הרבה שנים בצמרת הכדורגל"

את הדברים אחרי המשחק אמר ייני כשאיתן טיבי עומד לצדו. ביחס למי שלא רצה לדבר, הוא דיבר הרבה אבל גם טיבי הכניס כמה משפטים והתייחס להשוואות שעושים כל הזמן בין מכבי הנוכחית לזו של השנתיים האחרונות. "כל עונה ראיתם מכבי תל אביב קצת שונה", אמר טיבי. "אין ספק שזה הרבה יותר קשה לקחת את האליפות השלישית ברצף ובמיוחד כשאנחנו עדיין מתחרים גם על גביע המדינה. מכבי תל אביב של העונה קבוצה מאוד טובה ולצערי קוטלים אותנו בהרבה מקרים שלא בצדק. אנחנו שולטים בצורה אבסולוטית ברוב המשחקים והקבוצה הזו תדבר עוד הרבה שנים בצמרת הכדורגל".

רגע לפני שהם עלו לאוטובוס חזרה למרכז, ירה ייני לגבי העתיד של ג'ורדי קרויף: "אם ג'ורדי קרויף לא יהיה במכבי תל אביב, הוא ידאג להביא בעצמו ג'ורדי קרויף אחר למכבי תל אביב. אין לי ספק בכך".

מי שירד מכר הדשא קצת פגוע בסיום המשחק הוא טל בן חיים שלמרות השינוי שהכניס למשחק מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, שוב פתח על הספסל. בן חיים גם תוקל בחריפות במהלך המשחק על ידי אדריאן רוצ'ט, מה שגרם לעצבנות גדולה מצדו. השחקן מאוד רוצה לצאת ומקווה שהקבוצות שרצו אותו בחלון ההעברות האחרון יופיעו עם 2.2 מיליון יורו ויקנו אותו.

איתן טיבי מכבי תל אביב מול מינדאוגאס פאנקה עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
"קשה לקחת את האליפות השלישית ברצף ". טיבי/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully