וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גברה 97:109 על דטרויט, טריפל דאבל ללברון ג'יימס

הכוכבים חזרו לסגל, לברון עשה הכל (21 נק', 11 אס' ו-10 ריב'), ג'יי אר סמית הפציץ 8 שלשות בדרך ל-28 נקודות, הקאבס שוב מנצחים. אירווינג חש כאבים ויצא אחרי מחצית, וגם: הנתון המדאיג

דיוויד בלאט, מתיו דלאבדובה, קליבלנד קאבלירס. AP
מספרי השלשות ממשיכים להדאיג. בלאט/AP

מאזן: 29:52 (מקום 2 במזרח)

המשחק הבא: נגד וושינגטון, בלילה שבין רביעי לחמישי (המשחק האחרון לעונה הסדירה)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס השלים טריפל דאבל (21 נקודות, 11 אסיסטים, 10 ריבאונדים), קיירי אירווינג שיחק רק מחצית וקלע 12 נקודות וחילק 3 אסיסטים, קווין לאב סיים עם 7 נקודות (1 מ-6 מהשלוש), 4 ריבאונדים ו-2 חסימות.

לברון ג'יימס מול קרון באטלר, קליבלנד מול דטרויט. AP
תביאון את הפלייאוף. לברון/AP

יממה אחרי התבוסה המביכה לבוסטון ב-39 הפרש, קליבלנד הצליחה לחזור הלילה (בין שני לשלישי) למסלול הניצחונות עם 97:109 קליל על דטרויט בבית, אחרי שכבר הוליכה ב-26 הפרש במהלך המחצית הראשונה. הקאבס שיפרו את מאזנם בחצי השני של העונה ל-9:33 ב-42 משחקיהם האחרונים.

לברון ג'יימס, שקיבל מנוחה בלילה שלפני ולא שותף בתבוסה 117:78 לסלטיקס (יחד עם קווין לאב, קיירי אירווינג וג'יי אר סמית), הוכיח שהוא דרוך לקראת הפלייאוף כשסיים את המשחק עם טריפל דאבל יפה: 21 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. לברון הבטיח את הטריפל דאבל 8:08 דקות לסיום, כשקלט את הכדור החוזר העשירי שלו במשחק, ורק אז המאמן דיוויד בלאט הוריד אותו לספסל עד תום המשחק. עבור לברון זה היה טריפל דאבל שני העונה ו-39 בקריירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קיירי אירווינג  ימול אנתוני טוליבר, קליבלנד נגד דטרויט. AP
יהיה בסדר. אירווינג/AP

עם זאת, מה שעשויה להדאיג את בלאט היא כשירותו הפיזית של קיירי אירווינג. הלילה אירווינג שיחק מחצית אחת בלבד, על מנת שלא לסכן אותו, אחרי ששוב סבל מכאבים בירך הימנית שלו. אירווינג כבר נח בשני המשחקים האחרונים בגלל אותם כאבים, על אף שבלאט ציין כי "אילו זה היה משחק פלייאוף הוא יכול היה לקחת בו חלק". אירווינג סיים את המשחק עם 12 נקודות ב-5 מ-7 מהשדה, כולל 3 אסיסטים ו-3 ריבאונדים ב-18 דקות. בלאט ציין לפני המשחק כי "כולם, פחות או יותר", ישחקו במשחק האחרון של העונה מול וושינגטון בבית ביום רביעי בלילה, אבל לא ילחץ על אירווינג.

מי שלהט מהקו האחורי היה ג'יי אר סמית, שסיים את המשחק עם 28 נקודות ב-10 מ-15 מהשדה, כולל שמונה שלשות ב-8 מ-13 מעבר לקשת. בין אם בלאט אוהב את זה או לא, קליבלנד לקחה 32 זריקות מהשלוש, אך לפחות עשתה את זה באחוזים טובים - 17 מ-32, שהם 53 אחוז. 17 השלשות שהקאבס קלעו אומרות שקליבלנד הפכה לקבוצה ה-11 בתולדות הליגה שקולעת 800 שלשות בעונה - כשאף אחד מ-10 הקבוצות הקודמות שרשמו נתון דומה הצליחו לזכות באליפות.

ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. AP
בלי שליטה. סמית/AP

אחרי שנראו רע מאוד בלי הכוכבים מול בוסטון, הפעם הקאבס ניסו לשדדר עסקים כרגיל עם כל שחקני הסגל, ןפתחו את המשחק בצורה מוחצת. סמית ואירווינג קלעו שתי שלשות רצופות כדי להשלים 16 נקודות לקאבס, שעלו ליתרון 5:23 בפתיחה. אחרי שצלפו 4 שלשות המארחים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 14:36. הפיסטונס עוד התקרבו וצימקו ל-35:49 ברבע השני, אבל בלאט שוב החזיר את שחקני החמישייה ששוב לחצו על הדוושה כדי לרדת להפסקה ביתרון 37:62. טימופיי מוזגוב סיים עוד משחק יעיל עם 16 נקודות ו-13 ריבאונדים, בצד השני אנדרה דראמונד קלע 20 וקרון באטלר 19 לפיסטונס.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
ריבאונד עשירי, ולנוח. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully