וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער הנהדר של סטרלינג: ליברפול ניצחה 0:2 את ניוקאסל וחזרה למקום ה-5

המייטי רדז נהנו משער מוקדם של ראחים סטרלינג (9), שגם רשם החמצה נוראית בהמשך. ג'ו אלן הוסיף (70) עם שערו הראשון מזה כמעט שנה. בספרד: ולנסיה הביסה 0:3 את לבנטה בדרבי

one

המחזור ה-32 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו עם ניצחון של ליברפול 0:2 על ניוקאסל. בעקבות הניצחון, המייטי רדז חזרו אל המקום החמישי בטבלה, עם 57 נקודות, אחת יותר מאשר סאות'המפטון וארבע בלבד פחות ממנצ'סטר סיטי. בשנה שעברה השתיים הללו נאבקו ראש בראש על האליפות, העונה, כך נראה שישה מחזורים לסיום, הן עוד יכולות להיאבק על המקום במוקדמות ליגת האלופות.

ראחים סטרלינג ליברפול חוגג שער. GettyImages
גול יפה ופספוס מביך. סטרלינג/GettyImages

ראחים סטרלינג, האיש שעמד במרכז הסערה בליברפול בתקופה האחרונה, פתח בחוד לצד הכישרון הצעיר והמבטיח ג'ורדון איבה בן ה-19, בעוד דניאל סטארידג' הפצוע ומריו באלוטלי החולה לא נכללו בסגל. סטרלינג מצא את הרשת כבר אחרי תשע דקות, עם בעיטה מסובבת וחדה, אותה טים קרול ההולנדי לא יכול היה לעצור.

בהמשך, קרול דווקא הפגין יכולת מרשימה וסיפק כמה הצלות כבירות, בעוד סטרלינג עצמו רשם החמצה מזעזעת במיוחד מחמישה מטרים, כשהוא לבדו לגמרי. בדקה ה-70, הגנת ניוקאסל לא הצליחה להסתדר עם כדור שנכנס לרחבה וג'ו אלן הוולשי כבש בבעיטה לרשת העליונה. שערו הראשון של אלן במשחק רשמי מאז ה-3:3 האכזרי של ליברפול מול קריסטל פאלאס בסיום העונה שעברה, 11 וחצי חודשים בסך הכול. בדקה ה-83 מוסא סיסוקו נכנס בלוקאס לייבה וראה צהוב שני ואדום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ולנסיה - לבנטה 0:3

העטלפים ראו את אתלטיקו מאבדת שתי נקודות בשבת, ניצחו בקלות בדרבי את הצפרדעים הנאבקים על חייהם בליגה וצימקו את הפער מהמקום השלישי, המוביל ישירות אל ליגת האלופות, לנקודה אחת בלבד.

כבר בדקה ה-16 הגבהה מדויקת של דני פארחו מצד ימין מצאה את הראש של פאקו אלקסר והחלוץ נגח מקרוב לרשת. 20 דקות חלפו וסופיאן פגולי שם את השני, עם עוד נגיחה, כמעט מאותה נקודה, כאשר הפעם הכדור עולה משמאל והבישול נרשם על שמו של לוקאס אורבן. פעם ראשונה מאז 2005 שוולנסיה כובשת שני שערי ליגה בנגיחות באותו משחק. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, ממש רגע לפני השריקה, אלברו נגרדו הוריד כדור בחזה ובעט נהדר מהאוויר מ-16 מטרים לפינה הרחוקה כדי לחתום את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully