וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן מתעקש: "היינו יותר קרובים לניצחון מאשר לתיקו"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-0:0 החלש בקרית שמונה: "ציפיתי ליותר, איבדנו את המומנטום בסוף. אין לנו בעיה במשחקי חוץ". קהת הודה: "ההחמצה שלי - החמצה שלא רואים כל יום"

מכבי תל אביב היתה יכולה לעשות הערב (שני) צעד גדול נוסף אל עבר האליפות ולנצל את איבוד הנקודות של סגניתה הפועל באר שבע, אך במקום זאת סיימה ב-0:0 חלש בקרית שמונה. הפער בפסגה עדיין עומד על שמונה נקודות, אך היכולת יכולה להדאיג חלק מהאוהדים הצהובים לקראת משחקי ההכרעה שנותרו.

פאקו מאמן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
הכל בסדר מבחינתו. פאקו/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

"ציפיתי ליותר, אבל צריך לקחת בחשבון את היריבה", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "קרית שמונה הייתה בתקופה רעה, אבל לפני 4-5 מחזורים הם היו מועמדים לאליפות ורצו להראות היום שהם עדיין קבוצה טובה. היה קרב צמוד. במחצית השנייה, בעיקר אחרי החילופים, שלטנו יותר. בסוף איבדנו את המומנטום. אין לי הסבר למה מכבי לא ניצחה כאן בשנים הקודמות, אבל היום היינו יותר קרובים לניצחון מאשר לתיקו. לא ניצלנו את ההזדמנויות ונצטרך להסתפק בנקודה. אין לנו בעיה במשחקי החוץ. בפעמים קודמות לא שיחקנו טוב, אבל היום היינו יותר טובים. היה נראה שהמשחק הולך ללכת אלינו, אבל פשוט לא כבשנו. זו הייתה הנקודה היחידה החלשה שלנו היום. ג'ורדי קרויף עושה עבודה מצוינת ורואים את זה. הצוות המקצועי יצטרך להחליט לגביו ולגביי בסיום העוונה".

הקפטן העוזב שרן ייני הוסיף: "לא חושב שהיה משחק מאכזב. המשחק היה קשה ואינטנסיבי עבור שתי הקבוצות. היה שקול, וכל הכבוד לעירוני קרית שמונה. תמיד קשה לקחת במקום הזה נקודות. יש פשוט מגרשים שהם קשים מאחרים. המעבר להולנד? אני כמובן לא יכול לדבר על זה, אלא רק יכול להגיד שזה משמח".

שרן ייני מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
לא מרבה בדיבור על המעבר להולנד. ייני/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

מאמן היריבה ברק בכר סיכם: "היה משחק שקול. כל המאבקים בינינו די שקולים, לא היו הרבה מצבים. במחצית הראשונה היו לנו מצבים טובים וחבל שלא הבקענו, במחצית השנייה יותר סגרנו. החילופים עזרו להם, אבל הם לא הגיעו למצבים ובסך הכול זו תוצאה טובה. אני מסתכל רק עלינו. רצינו לנצח, אבל ברור שמכבי קבוצה טובה מאוד ובדרך כלל הם מכריעים את המשחק במחצית השנייה. הכושר הגופני שלהם פנטסטי, הרוטציות, הם רעננים ועמדנו יפה, 90 דקות".

עוד אמר המאמן: "הסטטוס קוו בפלייאוף העליון נשאר ויש לנו משחק קשה בבאר שבע. אם אנחנו מנצחים שם, אנחנו במקום השני וכרגע זו המטרה. נתמודד עם החוסרים כמו שהתמודדנו בשנים קודמות, אנחנו לא מחפשים תירוצים. גם לבאר שבע חסרים שחקנים ויש לנו סגל מספיק טוב, עם צעירים מוכשרים. אם צריך, נשתף אותם. ההחמצה של קהת מאוד כואבת, כי אם היינו כובשים מוקדם זה היה נותן לנו ביטחון והיינו יכולים לנצח. אבל זה קורה, הוא כל כך רוצה להבקיע ואין לי טענות אליו".

"זו החמצה שלא רואים בכל יום", הודה רועי קהת, "אבל מה לעשות, זה קורה בכדורגל. נכון, זה בהחלט מאכזב, אבל צריכים להמשיך הלאה. אני שמח שחזרנו לעצמנו, אנחנו מציגים יכולת טובה במשחקים האחרונים ואני בטוח שנמשיך כך. המטרה שלנו היא כמובן להגיע לאירופה בסיום העונה". הקשר התייחס להארכת חוזהו בקבוצה: "אני מאוד אוהב את המועדון הזה ושמח שאמשיך פה גם בשנתיים הבאות".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
מסופק. בכר/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully