וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "בעונה שעברה לא הייתי יציב, השנה אני מרגיש מצוין"

כוכב ברצלונה העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון, וסיפר: "ניסיתי לשכוח מהשנה שעברה כמה שיותר מהר, זו היתה שנה קשה מחוץ למגרש. סוארס וניימאר נותנים לנו הרבה מעבר לשערים"

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי חוגג. David Ramos, GettyImages
רצה לשים את השנה הקשה מאחוריו, וזה בדיוק מה שהוא עושה. מסי/GettyImages, David Ramos

ליאונל מסי העניק הערב (שני) ראיון לאתר הרשמי של ברצלונה ודיבר על הכושר בו הוא מצוי ב-2015, המצב של קבוצתו, ומצב הרוח לקראת השלבים המכריעים. "אני שמח", אמר הפרעוש. "האמת היא שהתחלתי את העונה בצורה אחרת ממה שקרה לי בעונה שעברה. היתה לי שנה קשה מחוץ למגרש, עם הפציעות והיכולת שלי, אבל השנה הזו התחילה בצורה אחרת לגמרי ואני מרגיש מצוין. בעונה שעברה הייתי לא יציב. החמצתי הרבה משחקים בשל פציעות, וכשחזרתי, זה לא נגמר טוב. ניסיתי לשכוח מהשנה הזו ולחזור לגרסה הטובה ביותר שלי. למזלי, עכשיו אני מרגיש טוב".

על העובדה שבארסה לא קטפה ולו תואר אחד משמעותי אשתקד אמר הארגנטינאי: "הגענו מתקופה בה כל שנה זכינו בתואר, ואולי לא הערכנו כראוי את זה. זו היתה עונה רעה בה לא זכינו בכלום, ועכשיו אנחנו רוצים שוב להצליח ועובדים קשה מאוד כדי שזה יקרה".

מסי נשאל על העובדה שהוא מתקרב בצעדי ענק לשערו ה-400 במדי ברצלונה, ואמר: "תמיד נחמד להבקיע שערים. חלק מהם מיוחדים, אבל רובם אותו דבר. כרגע כל שער הוא שער, אבל זה נחמד לדעת שאני יכול להמשיך לצבור שערים ולהישאר בהיסטוריה של המועדון זמן רב".

לבסוף, על חבריו להתקפה אמר הפרעוש: "לברצלונה תמיד היו חלוצים גדולים, לא רק כרגע עם ניימאר ולואיס סוארס. אבל זה נכון שאנחנו מנצלים אותם, כי שניהם שחקנים ברמה עולמית. הם נותנים לנו הרבה מעבר לשערים, כך שבמובן הזה, אני רגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully