וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה הושפלו מול נועלת הטבלה

הצניחה של קבוצת הפאר נמשכת: הפעם, הפסידו הישראלי וחבריו בפעם השלישית ברציפות, 1:0 לנועלת הטבלה. דאבור מועמד לתואר שחקן חודש מרץ בשוויץ, 90 דקות לתמוז בהפסד של פטרולול

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מציג יכולת נהדרת. מונס דאבור/GettyImages

גראסהופרס ומונס דאבור לא הפסידו כלל במהלך חודש מרץ. החלוץ כבש במהלך החודש שני שערים והעלה את מאזנו ל-11 העונה, בנוסף לשמונת הבישולים שרשם (מקום שלישי בטבלת המבשלים של הליגה). בעקבות היכולת הטובה שגילה במהלך החודש זכה דאבור במועמדות לתואר שחקן חודש של מרץ של אחד האתרים הגדולים במדינה, ה-"בליק". לחצו כאן כדי להצביע לדאבור.

* הצניחה של צסק"א מוסקבה נמשכת. קבוצתו של ביברס נאתכו רשמה הערב את הפסד הליגה השלישי ברציפות שלה, הפעם 1:0 לאמקר, נועלת הטבלה שלא ניצחה כבר שישה משחקים ברציפות. הקשר הישראלי פתח בהרכב והשלים כהרגלו תשעים דקות, אך גם זה לא עזר. צסק"א מדורגת כעת במקום השלישי (וגם אותו היא עלולה לאבד), מרחק ארבע נקודות מהמקום השני ו-12 מהמקום הראשון.

* עידן ויצמן, שלא לקח חלק במשחק הליגה האחרון של קבוצתו האזרית, סימורק, פתח הפעם בחצי גמר הגביע המקומי בהרכב של קבוצתו בהפסד 1:0 לקרבאח. מדובר היה במשחק הראשון מבין שניים, הגומלין - בשלישי הבא במגרשה של סימורק.

* טוטו תמוז פתח בהרכב פטרולול פלוישטי והשלים 90 דקות בהפסד הביתי 2:1 לוויטורול קונסטנטה במסגרת המחזור ה-26 בליגה הרומנית. פטרולול, שהפסידה בשלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים שלה, נמצאת במקום השלישי עם נקודה יותר מקראיובה שנמצאת מקום אחד מתחתיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully