וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "נצטרך להשתפר ב-30-40 אחוז כדי לזכות בגביע אירופה"

עוזר מאמן מכבי תל אביב התראיין לאתר "יורוהופס", התייחס לסיכויים מול פנר ("גם הם חוששים מאיתנו"), היחסים עם אוברדוביץ', הפייבוריטית ללכת עד הסוף והאפשרות שיחזור לשמש כמאמן ראשי

פיני גרשון התראיין היום (שני) לאתר "יורוהופס" לקראת פתיחת סדרת ההצלבה מול פנרבחצ'ה/אולקר, וסיפק דברים מעניינים על מצב קבוצתו, יחסי הכוחות, מצב הכדורסל האירופי ותחושותיו האישיות כעוזר מאמן. "אם אגיד שיש לנו שחקנים טובים יותר מפנרבחצ'ה/אולקר אשקר", אמר גרשון. "אבל אנחנו רוצים לבוא ולנסות לנצח. לפייבוריטים לא קל לשחק מול מכבי! אני מאמין שעם המסורת שיש למועדון הזה, גם ליריבה יש חששות והניסיון שלי אומר שלנצח את שני המשחקים הראשונים בבית זה לא פשוט. יש המון לחץ".

על המפגש עם חברו הטוב ז'ליקו אוברדוביץ' אמר: "כשאתה משחק מולו אתה לא יודע למה לצפות. הוא אחד ממוחות הכדורסל הגדולים אי פעם. הוא הצליח בכל השיטות, עם הקבוצות הטובות ביותר והגרועות ביותר, הוא הגדול מכולם כי הוא תמיד חוש מחוץ לקבוצה. אוברדוביץ' הופך כל שחקן - לא משנה כמה טוב הוא - לשחקן טוב יותר, ולשחקן קבוצתי טוב יותר".

כשנשאל מי לדעתו פייבוריטית ללכת עד הסוף העונה, השיב: "אני חושב שצסק"א. הרבה אנשים אומרים ריאל מדריד כי הם מארחים. אם פנר תגיע, גם ז'ליקו יכול להפתיע את כולם. אני חושב שצסק"א תהיה בפיינל פור. ריאל מדריד, בין אם בקלות או לא, גם תהיה שם. גם אולימפיאקוס יכולה לעשות את זה. אם מישהי יכולה לנצח את ברצלונה בחוץ, זו אולימפיאקוס. אנחנו נצטרך להיות מאוד, מאוד טובים, 30-40 אחוז מעל יכולתנו אם נרצה לשמור על התואר שלנו".

- פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ריאלי לגבי הסיכויים. גרשון/קובי אליהו

על תפקידו כעוזר מאמן, והשאלה האם הוא מעדיף להיות עוזר או מאמן ראשי, השיב: "קשה להגיד. לא היו לי אופציות יותר טובות. אני אוהב כדורסל, וזה תפקיד טוב מאוד, אז לקחתי אותו. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל כרגע אני אוהב אותו. אחרי שלקחתי אליפות אירופה ראשונה אמרתי אוקיי, עשיתי את זה, עכשיו אפסיק לאמן לשנה או שנתיים. ואז רציתי לעשות את זה שוב וזכיתי בשני תארים ברציפות. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר עם מה שיש לי. אני לא תאב בצע. אני מרוצה עם מה שאני עושה".

כשהתבקש לבחור את חמשת השחקנים הטובים ביותר שאימן אמר גרשון: "אני לא יכול לעשות את זה. עבורי הקבוצות שאימנתי חשובות יותר מהשחקנים. דווין סמית', למשל, לא שיחק ב-NBA אבל הוא אחד השחקנים הכי טובים שהיו לי. לא יהיה פייר לא להזכיר אחרים שעזרו לי לזכות באליפויות".

דווין סמית', אימון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אחד הגדולים. דווין סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully