וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: מרטין אודגארד שוב אכזב, הוחלף וזכה לציון הכי נמוך

בספרד מדווחים שההתאקלמות של "ילד הפלא הנורבגי" במדריד "הפכה מרעה לגרועה", ב"אס" אפילו לא העניקו לו ציון על היכולת הרעה שלו במשחק האחרון שבו הוחלף אחרי שעה בלבד

שחקן ריאל מדריד מרטין אודגור. GettyImages
לא עומד בלחץ? אודגארד/GettyImages

ההתאקלמות של מרטין אודגארד בריאל מדריד ממשיכה להיות קשה. הקשר הנורבגי, רק בן 16, הגיע עם הרבה ציפיות לריאל מדריד, ובינתיים מתקשה להותיר רושם חיובי בקבוצת הבת קאסטייה.

מי שמכונה "ילד הפלא הנורבגי", שבינואר האחרון עבר לבלאנקוס תמורת שלושה מיליון יורו ושכר של כ-80 אלף ליש"ט לשבוע, סובל ממתיחות עם המאמן זינאדין זידאן, וב"מארקה" מתארים את ההתאקלמות שלו ש"הפכה מרעה לגרועה".

על פי הדיווחים ב"מארקה", "אודגארד לא מראה סימני התקדמות והעלה חששות לפיהן אין לו את היכולת לעמוד בלחץ של אחד המועדונים הגדולים בעולם". בעבר כבר דווח כי אודגארד לא משתלב ולא מתאמץ להתאים את עצמו לסגון המשחק של חבריו, וזידאן אך הדיח אותו מההרכב הפותח.

אם לא די בכך, בסוף השבוע האחרון אודגארד חזר להרכב הפותח, אבל הוחלף אחרי 65 דקות מאכזבות. כדי להמחיש את היכולת החלשה שלו, בדירוג הציונים של העיתון "אס" למשחק אודגארד כלל לא קיבל ציון.

כזכור, לאחרונה דווח כי שחקנים בקאסטייה אף אמרו שהילד "פשוט בלתי נסבל", שהוא רק מעוניין להיות לצד כריסטיאנו רונאלדו, ושאביו דורש שיתאמן כמה שיותר עם הקבוצה הבוגרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully