וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי עירוני אשדוד תובעים 325 אלף שקל מג'קי בן זקן

13.4.2015 / 11:45

13 אוהדים העבירו למועדון מכתב התראה ובו דרישה לפיצוי כספי, לאחר שהוכנסו לאצטדיון הי"א במשחק נגד עכו רק אחרי שנלקחו מהם אמצעי עידוד בצבעי הכחול-צהוב. אשדוד בתגובה: "על פי הוראת משטרת אשדוד נמנעה הכנסת אביזרי עידוד של קבוצות שהן לא מ.ס אשדוד או הפועל עכו"

one

קרב ההתשה בין ג'קי בן זקן ואוהדי עירוני אשדוד עלה הבוקר (שני) מדרגה נוספת. היום נתקבל במשרדי המועדון מכתב ובו התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים, כאשר מאחורי המכתב, שהגיע ממשרד עורכי הדין עומדים 13 אוהדים המזוהים עם עירוני אשדוד. אותם אוהדים דורשים ממועדון מ.ס.אשדוד פיצוי בסך 325 אלף שקל בגין אי הכנסתם לכאורה לתחומי איצטדיון הי"א והחרמת ציוד העידוד שלבשו, בעת שביקשו להיכנס למגרש ולצפות בהתמודדות נגד הפועל עכו בשבת האחרונה.

על פי טענת האוהדים, כל מי שהגיע בשבת לבוש בחולצות צהובות ואמצעי עידוד של עירוני אשדוד, לא הורשה להיכנס לתחומי המגרש ורק לאחר שהוחרמו חלק מאמצעי העידוד בצבעי הכחול-צהוב שמזוהים עם עירוני אשדוד, כגון צעיפים ודגלים, ניתן לאוהדים האישור להיכנס לתחומי האצטדיון. חלק מהאוהדים כן הצליח להיכנס לאצטדיון עם אביזרים בצבעים צהוב-כחול. 13 האוהדים דרשו במכתב פיצוי של 50 אלף שקל לכל אחד, אולם צירפו סעיף ובו הצעת פשרה שבה יקבל כל אחד מהם 25 אלף שקל, סכום שמגיע כאמור ל-325 אלף שקל בסך הכל.

מ.ס.אשדוד, שנאבקת על חייה בתחתית ליגת העל ובמקביל מנהלת מאבק מול מוסדות פיפ"א על החזרת שש הנקודות שהורדו לה בשבוע שעבר, ממתינה להחלטת פיפ"א בנוגע להחזרת הנקודות. זאת לאחר שאמש התקבל האישור שמלוא סכום הכסף הועבר והתקבל בחשבון הקבוצה הניגרית קאדונה יונייטד.

אוהדי מ.ס אשדוד מוחים נגד ג'קי בן זקן עם צעיפים של עירוני אשדוד. יוסי ציפקיס
אוהדי עירוני אשדוד במשחק נגד הפועל עכו/יוסי ציפקיס

מ.ס אשדוד מסרה בתגובה: "על פי הוראת משטרת אשדוד נמנעה הכנסת אביזרי עידוד של קבוצות שהן לא מ.ס אשדוד או הפועל עכו וזאת על מנת למנוע מתיחות בתוך היציע. לא נמנעה כניסתו של שום אוהד וכולם נכנסו בסופו של דבר. כמו כן, מזה מספר שבועות שקיימות התראות על כוונת גורמים שונים לבצע פעולות לפגיעה בקבוצה לרבות ניסיונות לפוצץ את המשחק בצורות שונות ולכן המשטרה וגורמי האבטחה נוקטים במשנה זהירות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהד מ.ס אשדוד שמוחה נגד ג'קי בן זקן עם צעיף עירוני אשדוד. יוסי ציפקיס
אוהד עירוני אשדוד מחוץ לאצטדיון הי"א/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully