וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: טירוף פלייאוף בקליבלנד, וגם: הרץ הטיפש מכולם?

כל הכרטיסים לשני משחקי הפלייאוף הראשונים של בלאט ושחקניו נמכרו תוך 45 שניות. טאנגי פאפיו ממכללת אורגון היה בטוח שהוא מנצח בריצה ל-3,000 מכשולים והחל לחגוג, אך הופתע בסיום. וגם: הנשיקה הרומנטית של רונאלדו למרסלו

22:47: מרסלו אכל כדור בין הרגליים באמצע האימון של ריאל, רונאלדו ניחם אותו עם נשיקה רומנטית על הלחי

20:05: אוהדי קליבלנד בטירוף

זה לא סוד שאוהדי הקאבס כבר לא יכולים לחכות לראות את הקבוצה שלהם בפלייאוף לראשונה מאז עונת 2009/2010, אך מה שקרה הערב שבר את כל השיאים. כרטיסים לשני המשחקים הראשונים בסיבוב הראשון הוצאו למכירה בשעה 09:00 (שעון ארצות הברית), ותוך 45 שניות - הם נגמרו.

19:20: שער חולני מהליגה הרביעית באוסטריה

לבחור הזה קוראים ברנהרד ווגנר והוא הפך לכוכב ברשת. תראו את השער המטורף שהוא כבש במדי קבוצתו גרומבינג, מהליגה הרביעית באוסטריה.

18:09: הרץ האידיוט בהיסטוריה?

טאנגי פאפיו, רץ ממכללת אורגון, היה בטוח שהוא מנצח את המרוץ ל-3,000 מטר שנערך בסוף השבוע. אז הוא התחיל לחגוג. מוקדם מדי. מרון סימון ממכללת וושינגטון דהר במטרים האחרונים ועקף אותו כדי להשאיר את פאפיו המום לגמרי.

13:50: חברת הרכבת התלוננה במשטרה על רוכבי האופניים

עשרות רוכבים הופתעו אתמול כשמחסומי הרכבת ירדו, חסמו את הדרך וקטעו את הדהירה שלהם במירוץ האופניים פריס-רובה. רוכבים רבים החליטו להתעלם מהמחסום והמשיכו לרכוב, דבר שהכעיס מאוד את ראשי חברת SNCF, שמפעילה את הרכבת, שהגישה תלונה רשמית למשטרה בטענה ש"חציית הפסים הייתה מאוד מסוכנת וחסרת אחריות".

13:15: צפו בגארד שהטביע מעל שחקן בגובה 2.28 מטר

שחקן ליגת התיכונים קורי סאנדרס לקח על עצמו אתגר גדול, או יותר נכון גבוה, והטביע מעל חברו טאקו פול המתנשא לגובה 2.28 מטר. אגב, גובהו של סאנדרס הוא 1.85 בלבד.

12:15: הכדורגלן שיותר מהיר מבולט

באנגליה טוענים ששחקן ארסנל הקטור ביירין יותר מהיר מיוסאין בולט. לפי בליצ'ר ריפורט הבריטי, שחקן בן ה-20 היה מקדים ב-40 המטרים הראשונים את בולט בשני מטרים, אם היו רצים זה לצד זה בברלין 2009, אז קבע האצן הג'מייקני שיא עולם של 9.58 שניות. לפי החישוב ביירין רץ 40 מטר ב-4.42 שניות ואילו בולט ב-4.64 שניות.

12:00: מזל טוב לקרלס פויול שחוגג יום הולדת 37

10:40: טרגדיה: כריש הרג את אלוף הגלישה הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליו קאנסטרי בן ה-13 נחשב לכישרון בולט כגולש גלים, ואף זכה במספר אליפויות לצעירים, אבל התקפת כריש בזמן שגלש באי ראוניון באוקיאנוס ההודי, הביאה למותו. הייתה זו הפעם השביעית שבה כריש תוקף אדם באי זה מאז 2011.

9:30 - השיר הרשמי של פאקיאו לקראת הקרב מול מייוות'ר

מני פאקיאו שחרר את השיר הרשמי שלו לקראת הקרב שלו מול פלויד מייוות'ר: "אני נלחם למען הפיליפינוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully