וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער מטורף לקסטרו ב-2:2 בין ריאל סוסיאדד לדפורטיבו לה קורוניה

הקשר הזכיר את השער של ואן באסטן בגמר היורו כששלח וולה אדיר לחיבורים. גם פרייטו, פרס וטוצ'ה כבשו. 0:1 לאספניול על אתלטיק בילבאו, 1:1 בין חטאפה ו-ויאריאל

אחרי משחקיהן של שלוש הגדולות אתמול, המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק שפתח את היום נפרדו חטאפה ו-ויאריאל ב-1:1, במשחק שנערך בהמשך הערב ניצחה אספניול 0:1 את אתלטיק בילבאו וחלפה על פניה בדרך למקום השמיני. ריאל סוסיאדד ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-2:2 שייזכר הודות לשער המטורף שכבש צ'ורי קסטרו. אלצ'ה עלתה מעל הקו האדום עם 0:2 בקורדובה.

ויקטור סאנצ'ס שחקן אספניול (ימין). GettyImages
ניצחון שני רצוף. ויקטור סאנצ'ס חוגג/GettyImages

ריאל סוסיאדד - דפורטיבו לה קורוניה 2:2

ריאל סוסיאדד ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-2:2, שייזכר בעיקר הודות לשער המטורף שנכבש על ידי צ'ורי קסטרו בדקה ה-57, שער שהזכיר את הביצוע המרהיב של מרקו ואן באסטן בגמר היורו ב-1988. קסטרו הגיע לכדור ארוך באגף שמאל, הניף את הרגל השמאלית ושלח וולה שנעצר רק בחיבורים של פבריסיו. קסטרו קבע 1:2 לזכות סוסיאדד בדקה ה-57, לפני שלוקאס פרס השווה לאחר שצ'אבי פרייטו כבש בפנדל את היתרון של הבאסקים בדקה ה-33. בדקה ה-78 טוצ'ה קבע 2:2, וכך גם נגמר המשחק.

אספניול - אתלטיק בילבאו 0:1

שתי הקבוצות עוברות עונה די שקטה במרכז הטבלה ואפשר לומר שסיימו עניין בליגה. הקטלאנים חזרו לביתם אחרי ה-0:3 הגדול מול ויאריאל במחזור הקודם והשיגו ניצחון נוסף שהעלה אותם על חשבון הבאסקים למקום השמיני. סרחיו גרסיה כבש את שער הניצחון חמש דקות לפני ההפסקה אחרי שקיבל כדור מויקטור אלברז להכניע את איראיסוס.

חטאפה - ויאריאל 1:1
לחטאפה: דייגו קסטרו (64), לוויאריאל: אוצ'ה (53)

קורדובה - אלצ'ה 2:0
לאלצ'ה: אנסו רוקו (41), מריו פשאליץ' (68)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully