וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 2:3 דרמטי לשטוטגרט על ורדר ברמן, המבורג אחרונה

המארחת נותרה ב-10 שחקנים, אבל דניאל גינצק השלים צמד בתוספת הזמן והעניק ניצחון חשוב שהוריד את המבורג למקום האחרון. קלן התרחקה מהתחתית עם 2:3 משלה על הופנהיים

דניאל גינצק שחקן שטוטגרט. GettyImages
ברגע האחרון. דניאל גינצק חוגג/GettyImages

המחזור ה-28 בבונדסליגה הגיע לסיומו הערב עם דרמה אדירה, כאשר שטוטגרט ניצחה 2:3 את ורדר ברמן עם שער בתוספת הזמן, נמלטה מהמקום האחרון והורידה לשם את המבורג האומללה שהפסידה בשבת לוולפסבורג. לפני כן, קלן ניצחה 2:3 את הופנהיים והתרחקה מהתחתית.

שטוטגרט - ורדר ברמן 2:3

דרמה אדירה בשטוטגרט, שם המארחת השיגה ניצחון שני בשלושה משחקים והורידה את המבורג למקום האחרון. הקפטן כריסטיאן גנטנר העלה את שטוטגרט ליתרון עם שער נהדר בדקה ה-15, ומנגד דאבי זלקה השווה בנגיחה בדקה ה-50. דניאל גינצק החזיר את השוואבים ליתרון בדקה ה-70 כשדחק מקרוב אחרי הכנה נהדרת של מרטין הרניק, אבל האוסטרי שרשם שתי החמצות מזעזעות מול האקסית גם הורחק בדקה ה-84. שתי דקות לאחר מכן ורדר ברמן ניצלה את יתרונה המספרי כשהבלם יאניק וסטרגארד איזן בנגיחה. אוהדי שטוטגרט והמאמן הוב סטיבנס חששו שעוד משחק בורח להם מבין הידיים והם נשארים במקום האחרון, אבל בתוספת הזמן הגיע גינצק, השלים צמד והעניק ניצחון דרמטי וחשוב מאין כמוהו, ב-10 שחקנים. התחתית רותחת.

קלן - הופנהיים 2:3

המארחת תפסה מרחק של שש נקודות מהמקום ה-16 המוליך למבחנים, בזכות ניצחון במשחק קצבי מול הופנהיים. מתיאס להמאן העלה את קלן ליתרון בפנדל בדקה ה-20 ואנתוני אוג'ה הכפיל בדקה ה-54 עם העשירי שלו העונה, אבל הפולני פאבל אולקובסקי הורחק בדקה ה-69 וגרם לפנדל אותו ניצל בן ארצו, המתאזרח אויגן פולנסקי כדי לצמק. הופנהיים חיפשה את השוויון, אך קלן השיגה את השלישי ב-10 שחקנים מרגלי יונאס הקטור הצעיר, מגן נבחרת גרמניה. אנתוני מודסט המחליף הקטין ל-3:2 בדקה ה-88, אך הופנהיים ללא ניצחון בקלן מאז נובמבר 2009.

שחקני קלן חוגגים. GettyImages
התחתית התלהטה, הם התרחקו. שחקני קלן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully