וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו עלתה למקום השני על חשבון רומא, שער אדיר לדניס

הנשרים הלוהטים הביסו 0:4 את אמפולי וניצלו את ה-1:1 של רומא מול טורינו כדי לעקוף את היריבה המושבעת. שער מספרת נהדר לחרמן דניס ב-1:2 של אטאלנטה על ססואולו. 0:3 גדול לנאפולי על פיורנטינה. פציעה קשה לדסטרו ב-1:1 של מילאן מול סמפדוריה

שחקני לאציו חוגגים. GettyImages
לא מפסיקים לנצח. שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

אחרי ההפסד המדהים של יובנטוס מול פארמה אתמול (שבת) נמשך היום המחזור ה-30 בסרייה א' עם מספר משחקי צמרת, כשבמוקד הקרב על מקומות 2-5. לאציו המשיכה עם הכושר המטורף שלה ועלתה למקום השני עם 0:4 על אמפולי, כשהיא חולפת על פני רומא שסיימה ב-1:1 בחוץ מול טורינו. נאפולי חלפה על פני פיורנטינה בדרך למקום הרביעי עם 0:3 בסאו פאולו. שער מספרת אדיר לחרמן דניס ב-1:2 של אטאלנטה על ססואולו. מילאן אכזבה כרגיל עם 1:1 ביתי מול סמפדוריה.

שחקני נאפולי, חוסה מריה קאייחון ודריס מרטנס חוגגים. GettyImages
חגג על פיורנטינה. קאייחון/GettyImages

נאפולי - פיורנטינה 0:3

אחרי ההדחה מהגביע על ידי לאציו וההפסד לרומא בליגה, נאפולי פגשה עוד יריבה שלה לצמרת ועלתה על חשבונה למקום הרביעי שמוליך לליגה האירופית. ויצ'נזו מונטלה מאמן הסגולים, ערך מספר שינויים בהרכב שהובס על ידי יובנטוס בגביע באמצע השבוע שעבר, אך ראה את דריס מרטנס כובש בדקה ה-23. קשר נבחרת בלגיה קיבל כדור מהיגואין ומקצה הרחבה סובב באלגנטיות לפינה הרחוקה. בדקה ה-71 הבטיח מארק האמשיק את הניצחון אחרי שקיבל כדור מקאייחון ומקרוב בעט מתחת לגופו של נטו. קאייחון קבע את תוצאת הסיום עמוק בתוספת הזמן עם בעיטה מקרוב אחרי הרמה מתוחכמת של אינסינייה. כאמור, נאפולי עלתה למקום הרביעי עם נקודה יותר מיריבתה שנמצאת בכושר רע מאוד לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן אטאלנטה, חרמן דניס, חוגג. GettyImages
איזה גול. חרמן דניס/GettyImages

לאציו - אמפולי 0:4

מי יעצור את לאציו? הקבוצה של סטפנו פיולי השיגה הערב ניצחון עשירי ב-11 משחקיה האחרונים ואחרי שהעפילה לגמר הגביע האיטלקי באמצע השבוע, הערב היא גם עלתה למקום השני שמקנה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות על חשבונה של רומא היריבה המושבעת שלה. החגיגה החלה כבר בדקה הרביעית כשסטפנו מאורי ניצל הרמה של קבנדה ונגח פנימה. בדקה ה-31 קבנדה פינק גם את קלוסה ששחזר את השער הראשון וקנדרבה בעט לחיבורים דקה לפני ההפסקה. פליפה אנדרסון הנפלא קינח עם הרביעי בדקה ה-53, חמש דקות לפני שנובארטי המחליף של המארחים הורחק עם שני צהובים תוך 12 דקות. לאציו עלתה למקום השני היקר בעקבות התיקו של יריבתה המושבעת רומא בטורינו עם נקודה יותר. אמפולי יכולה להתכונן כבר לעונה הבאה.

אטאלנטה - ססואולו 1:2

כמה מאות מאוהדיה השרופים של אטאלנטה הגיעו לאימון הבוקר לדרבן את קבוצתם בעקבות רצף שלילי של שמונה משחקים ללא ניצחון. 42 דקות הם חיכו עד לרגע הכי יפה שלהם העונה. חרמן דניס, כוכבה הארגנטינאי של הקבוצה קיבל כדור נגיחה בתוך הרחבה ובלי לעצור שלח כדור במספרת לפינה של שוער ססואולו ההמום. דומניקו ברארדי השווה זמנית בדקה ה-59, אך דניס הבטיח את הניצחון עם פנדל מדויק בדקה ה-63 וסידר לקבוצתו פער מבטיח של שבע נקודות מהקו האדום, מתחתיו נמצאת צ'זנה שהפסידה מוקדם יותר לקייבו.

מילאן - סמפדוריה 1:1

מילאן היא שם גדול מאוד בליגה האיטלקית, אבל העונה דווקא הקבוצה מגנואה נאבקת על מקומות 4-5 שמקנים כרטיס לליגה האירופית בתום העונה. סמפדוריה הצליחה להתגונן היטב במחצית הראשונה ועלתה ליתרון בדקה ה-58. סמואל אטו מצא ברחבה את רוברטו סוריאנו וזה בעט מקרוב לרשת. הרוסונרי חיפשו את השוויון ומצאו אותו רבע שעה לסיום. נייג'ל דה יונג בעט במספרת כדור שפגע במגן של סמפדוריה וחדר לרשת. מילאן שוב מאבדת נקודות בביתה, אבל הבשורות הרעות יותר מבחינתה הגיעו מכיוונו של מתיאה דסטרו שנפצע בצורה קשה בבירכו בדקה ה-77 ועל פי הדיווחים סיים את העונה.

ג'אמל מסבאח שחקן סמפדוריה מול נייג'ל דה יונג שחקן מילאן. GettyImages
הציל את מילאן מעוד הפסד. דה יונג/GettyImages

משחקים נוספים:

צ'זנה - קייבו 1:0
סרג'יו פליסייר (82)

אודינזה - פאלרמו 3:1
לאודינזה: אשראף לאזאר (15), לוקה ריגוני (21), איבאליו צ'וצ'ב (66). לפאלרמו: אנטוניו די נטאלה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully