וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חלום האליפות של מארסיי נגוז אחרי הפסד 1:0 בבורדו

הפסד שני רצוף לתכולים, שלא ניצחו בבורדו מאז 1977 וכעת איבדו גם את המקום המוביל לליגת האלופות. ימבארה כבש שער בכורה בליג 1 והכניס את קבוצתו למאבק על אירופה. 0:1 לסנט אטיין על נאנט

אנדרה אייוו שחקן מארסיי. רויטרס
גם הכרטיס לליגת האלופות חומק למארסיי מהידיים. אנדרה איוו/רויטרס

אחרי שפינתה את שבת לטובת זכייתה של פריס סן ז'רמן בגביע הליגה, הליגה הצרפתית חזרה לפעילות היום (ראשון) עם הפסדה של מארסיי 1:0 בבורדו. עוד לפני כן, סנט אטיין ניצחה 0:1 את נאנט. בתחתית, טולוז ניצחה 0:1 את מונפלייה וסיבכה חצי ליגה בקרב נגד הירידה מהמקום ה-18, בהנחה שלאנס ומץ תרדנה יחד.

בורדו - מארסיי 0:1

מאז 1 באוקטובר 1977 (!) לא ניצחה מארסיי בסטאד שבאן דלמאס, וגם הערב הנתון הזה לא השתנה. מרסלו ביילסה ושחקניו אמרו יפה שלום למאבק האליפות עם הפסד שני ברציפות, שגם הוריד אותם למקום הרביעי. המארחת הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל מארסיי הייתה קרובה להבקעה עם שני כדורים של רומן אלסנדריני לקורה. בדקה ה-61 הקרח נשבר, והחגיגה הייתה של בורדו. המגן הימני מריאנו העביר כדור רוחב וסדריק ימבארה, הקשר בן ה-24 שהוקפץ העונה מקבוצת המילואים, ירה פנימה בימין. בורדו השישית הצטרפה למאבק על הכרטיס השלישי לליגת האלופות, כשרק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין מונאקו.

סנט אטיין - נאנט 0:1

אחרי ההפסד בחצי גמר הגביע לפריס סן ז'רמן, הירוקים חזרו הביתה וניצחו את נאנט כדי להתבסס במקום החמישי, רק נקודה פחות ממארסיי. המגן השמאלי פרנק טבאנו הכריע את המשחק עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-18 וציין את שערו הראשון העונה. נאנט ללא ניצחון בסטאד ז'ופרואה גישאר מאז נובמבר 2000.

משחקים נוספים:

אוויאן - ליל 1:0
סופיאן בופאל (81 בפנדל)

ריימס - ניס 1:0
לניס: סעיד בנרחמה (5)

ראן - גנגאן 0:1
לראן: אולה טויבונן (80)

טולוז - מונפלייה 0:1
לטולוז: אוסקר טרחו (45)

לאנס - לוריין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully