וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בטורניר הצ'לנג'ר באטמן עם ניצחון על קאבצ'יץ'

הטניסאי הישראלי שהבטיח חזרה לטופ 100 כבר עם העפלתו לגמר השלים את המלאכה בצ'לנג'ר בטורקיה עם 7:6, 3:6, 3:6 על הסלובני המדורג 85 בעולם בתוך שעה ו-50 דקות

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
עוד תואר לאוסף. דודי סלע/AP

דודי סלע זכה היום (ראשון) בטורניר הצ'לנג'ר בבאטמן עם ניצחון 7:6, 3:6, 3:6 על בלאז' קאבצ'יץ'. הטניסאי הישראלי, המדורג 112 בעולם, כבר הבטיח את חזרתו למאייה הראשונה בדירוג עם ניצחונו בחצי הגמר אתמול, והיום הוא השלים את העבודה בטורניר שמחלק סך פרסים של 42.5 אלף יורו עם הישג מרשים בגמר מול הסלובני המדורג 85 בעולם, ודורג ראשון בטורניר.

הפתיחה הייתה שייכת לסלע, שדהר ליתרון 0:4 והיה בשליטה מלאה במשחק, לפני שקאבצ'יץ' התעשת ועצר את המפולת. הסלובקי ביצע קאמבק מרשים כשחזר ל-5:5 ואז כפה שובר שוויון, בו סלע שוב לקח פיקוד ובנה יתרון מבטיח של 1:4, אבל קרס בהמשך ואיפשר לקאבצ'יץ' להשתלט על העניינים ולנצח 5:7 בשובר השוויון.

במערכה השנייה סלע היה נחוש לחזור לתמונה, ניצח במשחקון הראשון והשיג שתי נקודות שבירה לפני שהפסקת גשם ארוכה עצרה את המומנטום שלו. אחרי ההפסקה המשחק נותר מאוזן, לפני שסלע הרים את רמתו ואיזן ל-1:1 במערכות עם 3:6. במערכה השלישית סלע המשיך במומנטום ועלה ל-1:3. אלא שקאבצ'יץ' נלחם בחזרה, צימק ל-4:3 לפני שראה את סלע בורח ל-3:5, משיג שלוש נקודות משחק עם יתרון 0:40 מול ההגשות של יריבו, ומנצל את השלישית כדי לסגור 3:6 במערכה ולנצח במשחק בתוך שעה ו-50 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully