וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה 82:67 לפנרבחצ'ה אולקר, ומפגרת 2:0 בסדרה

מכבי תל אביב שוב ספגה הפסד כואב באיסטנבול, ונכנעה ללא תנאי לפנרבחצ'ה אולקר המצוינת 82:67 בדרך לפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר, והיא חוזרת לגומלין בתל אביב בידיעה שאף קבוצה מעולם לא חזרה מ-2:0 ועלתה שלב. פארגו קלע 16

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב בצרות. אלופת אירופה ספגה הערב (חמישי) תבוסה כואבת באיסטנבול כשנכנעה לפנרבחצ'ה אולקר 82:67 ועתה היא מפגרת מולה 2:0 בסדרת רבע הגמר של היורוליג. לאור העובדה שאף קבוצה בהיסטוריה של היורוליג לא חזרה מפיגור 2:0 ועלתה שלב, נראה שאלופת אירופה תצטרך להתעלות כדי לשבור את הסטטיסטיקה הזאת, וכמו שנראים יחסי הכוחות בסדרה כרגע, קשה לראות איך מכבי תל אביב תנצח שלושה משחקים רצופים כדי לחולל סנסציה ולעלות לפיינל פור. הסדרה עוברת עכשיו ליד אליהו, כשהצהובים יארחו את פנרבחצ'ה אולקר ביום שני הקרוב למשחק מספר שלוש, בו הפסד ינשל אותה מתוארה ויסיים עבורה את העונה האירופית.

יצטרכו לשחק בתל אביב נגד פנרבחצ'ה אולקר ונגד ההיסטוריה. שחקני החמישייה של מכבי תל אביב/GettyImages

מכבי תל אביב לא הייתה במשחק מג'אמפ הפתיחה. הטורקים הסתערו על כל כדור, שלטו בריבאונד בשני צדי המגרש, המטירו שלשות ופירקו את הגנת הצהובים על ידי הרבה תנועה והנעת כדור. אנדרו גאודלוק נתן הצגה במחצית הראשונה עם 17 נקודות בשני רבעים, סמיח ארדן שלט בצבע, בוגדאן בוגדנוביץ', נמניה ביליצה וניקוס זיסיס היו יעילים, והחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' לא נתנה לצהובים סיכוי לחזור למשחק ואיים על ניצחונם. ג'רמי פארגו הוליך את הצהובים עם 16 נקודות, בריאן רנדל הוסיף 13, נייט לינהארט קלע 12 וסילבן לנדסברג 11. את הטורקים הוליך גאודלוק עם 19 נקודות, סמיח ארדן קלע 12 ונמניה ביליצה שלט בצבע עם 9 נקודות ו-15 ריבאונדים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. Aykut Akici, GettyImages
יומיים קשים באיסטנבול. גודס/GettyImages, Aykut Akici

רבע 1

המשחק נפתח בסל של רנדל בצבע ובוגדנוביץ' ענה בשלשה. מכבי הלכה פנימה לשחורציאניטיס אך לא הצליחה לייצר נקודות. הטורקים שלטו בריבאונד ההתקפה, וסלים של סמיח ארדן ואנדרו גאודלוק העלו אותם ל-2:9 מהיר. פארגו ורנדל המשיכו להחטיא והטורקים טיפסו ל-4:13. אלופת אירופה התקשתה עם האינטנסיביות של פנרבחצ'ה אולקר, שהוציאה את סופו לקשת השלוש בהתקפה, ריווחה את המשחק וניצלה זאת כדי להמטיר שלשות שהעלו אותה ל-11:27 וסייעו לה להוליך 14:30 בתום עשר דקות.

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, בוגדן בוגדנוביץ', מול שחקני מכבי תל אביב, נייט לינהארט, אלכס טיוס. GettyImages
הטורקים שלטו בריבאונד. בוגדנוביץ'/GettyImages

רבע 2

סמית' ורנדל ייצרו נקודות למכבי פתיחת הרבע השני, ושלשה של פארגו צימקה ל-33:23 באמצע הרבע וגרמה לז'ליקו אוברדוביץ' להזעיק פסק זמן כדי להעיר את שחקניו. יאן וסלי וגאודלוק הצליחו לקלוע לפנרבח'צה אולקר והדאנקים של הטורקים הלהיבו את האלפים ביציעים. פארגו הראה את תסכולו לאחר שאיבד כדור במסירה לטיוס, בצד השני שלשה של גאולדוק הרעידה את האולם. הטורקים המטירו 6 מ-12 לשלוש ברבע והוליכו במחצית 34:50.

אנדרו גאולדוק היה מצוין בשני הרבעים הראשונים והוליך את פנרבחצ'ה אולקר עם 17 נקודות ב-6 מ-10 מהשדה. סמיח ארדן הוסיף 8 והמארחת קלעה 6 מ-12 לשלוש ו-12 מ-18 לשתיים. מכבי תל אביב אמנם קלעה 4 מ-8 לשלוש אבל רק 9 מ-24 לשתיים, וראתה את הטורקים שולטים 12:20 בריבאונד. ג'רמי פארגו הוליך את קלעי מכבי במחצית עם 8 נקודות, רנדל הוסיף 7.

שחקן פנרבחצ'ה/אולקר אנדרו גאודלוק מול שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. GettyImages
חגג על מכבי. גאודלוק עובר את שחורציאניטיס/GettyImages

רבע 3

הטורקים פתחו את הרבע השלישי עם שלשה של בוגדנוביץ', והטבעה של ארדן העלתה אותם ל-34:55. פארגו סחט עבירה שלישית מארדן, שירד לספסל, אבל זה לא הפריע לטורקים, ששמרו על יתרונם בזכות נקודות של ביליצה. למרות המאמץ של מכבי בהגנה, המארחת ידעה לפרק את החילופים האוטומטיים בזכות מיס מאצ'ים שיצרה ושלשה של פרלדז'יץ' קבעה 41:63. שלשה של פארגו עם הבאזר צימקה למכבי תל אביב ופנרבחצ'ה אולקר הוליכה 53:68 אחרי שלושה רבעים.

סמיח ארדן שחקן פנרבחצ'ה אולקר. Aykut Akici, GettyImages
שלט בצבע. ארדן/GettyImages, Aykut Akici

רבע 4

מכבי תל אביב עלתה נחושה לרבע האחרון, ובעזרת דאנק של לינהארט ונקודות של רנדל היא צימקה ל-71:59. אוברדוביץ' זיה רפיון אצל שחקניו והזעיק פסק זמן. זה עזר. הקהל הטורקי דחף את שחקניו, בוגדנוביץ' וביליצה לא נתנו למכבי להתקרב, ובסיום פנרבחצ'ה אולקר עלתה ל-0:2 עם ניצחון מרשים בתוצאה 67:82.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב קולע. Aykut Akici, GettyImages
הטורקים לא נתנו לרנדל ומכבי לאיים על היתרון/GettyImages, Aykut Akici

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 16 (4 מ-8 ל-2, 2 מ-5 ל-3) ו-5 איבודים, בריאן רנדל 13 (6 מ-15 מהשדה) ו-5 חטיפות, נייט לינהארט 12, סילבן לנדסברג 11, דווין סמית' 7 (2 מ-6 ל-2), אלכס טיוס 4, יוגב אוחיון 2, ג'ו אלכסנדר 2. מרקיז היינס (דקה), ג'ו פורטה (דקה), ג'ייק כהן (2 דקות) וסופוקליס שחורציאניטיס (9 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לפנרבחצ'ה/אולקר: אנדרו גאודלוק 19 (6 מ-10 ל-2, 1 מ-5 ל-3), סמיח ארדן 12, בוגדן בוגדנוביץ' 11 (3 מ-8 ל-3), נמניה בייליצה 9 ו-15 ריבאונדים, ניקוס זיסיס 7, אמיר פרלזדיץ' 7, יאן וסלי 6 ו-8 ריבאונדים, קנאן סיפאי 5, מליח מחמטוגלו 3, לוקה זוריץ' 3.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
כל סל דרש הרבה זיעה. ג'ו אלכסנדר/GettyImages

סטטיסטיקה קבוצתית

אחוזים ל-2: מכבי תל אביב 43 (20 מ-46), פנרבחצ'ה/אולקר 55 (20 מ-36)

אחוז ל-3: מכבי תל אביב 40 (6 מ-15), פנרבחצ'ה/אולקר 37 (11 מ-29)

אחוז מהעונשין: מכבי תל אביב 69 (9 מ-13), פנרבחצ'ה/אולקר 52 (9 מ-17)

ריבאונדים: מכבי תל אביב 29 (7 בהתקפה), פנרבחצ'ה/אולקר 43 (12 בהתקפה)

אסיסטים: מכבי תל אביב 13, פנרבחצ'ה/אולקר 20

חטיפות: מכבי תל אביב 5, פנרבחצ'ה/אולקר 6

חסימות: מכבי תל אביב 6, פנרבחצ'ה/אולקר 2

איבודים: מכבי תל אביב 11, פנרבחצ'ה/אולקר 12

נקודות מדד: מכבי תל אביב 70, פנרבחצ'ה/אולקר 90

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן פנרבחצ'ה/אולקר קנאן סיפאי. Aykut Akici, GettyImages
שוב אכזב. סמית'/GettyImages, Aykut Akici
שחקני פנרבחצ'ה/אולקר חוגגים. GettyImages
סיפקו עוד הצגה לאוהדים ונראים מצוין לקראת הגומלין/GettyImages
אוהדי מכבי תל אביב בטורקיה. Aykut Akici, GettyImages
דחפו למרות היכולת של השחקנים. אוהדי מכבי תל אביב/GettyImages, Aykut Akici
שחקני פנרבחצ'ה/אולקר חוגגים. GettyImages
רחוקים משחק אחד ממדריד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully