וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבע הגרוע בתולדות ה-NBA: המספרים על הביזיון של הניקס והמג'יק

ניו יורק ואורלנדו סיפקו 15 נקודות משותפות, הכי מעט מאז נכנס שעון הזריקות לליגה. ברשת אספו את כל הנתונים על האירוע ההיסטורי ורק הארדווי משוכנע: "זה סימן שההגנה עבדה מצוין"

אנדרו ניקולסון שחקן אורלנדו מג'יק מול קווינסי אייסי שחקן ניו יורק ניקס. AP
תמונה שמסכמת לא רע את המשחק/AP

זה היה אמור להיות סוג של ערב חגיגי באורלנדו. המג'יק ערכו "ערב מיוחד למען האוהדים", אותם מסכנים שעדיין מלווים את המועדון שלא מפסיק להפסיד העונה. הם אירחו את אחת הקבוצות היחידות בליגה שמחזיקות במאזן גרוע מהם, ניו יורק וקיוו לשמח את הקהל המקומי. מי שהגיע למשחק, בהחלט לא ישכח אותו, אבל לא ממש בגלל היכולת אלא יותר בשל הרבע השני ההיסטורי.

15 נקודות משותפות, זה מה שסיפקו 12 הדקות של הרבע השני. הנתון המשותף הנמוך ביותר לרבע בתולדות ליגת ה-NBA מאז שנכנס שעון הזריקות ב-1954/55. לאורך השנים שוחקו 209,888 רבעים ואף אחד מהם לא הצליח "להתעלות" על זה של הניקס והמג'יק, שתיים מההתקפות הגרועות בליגה גם כך (ניו יורק אחרונה, אורלנדו 25). עד היום היו שלושה רבעים בהיסטוריה בהם נקלעו 18 נקודות משותפות וזו הפעם הראשונה בה שתי הקבוצות לא מגיעות ל-10.

הניקס ניצחו את הרבע הזה 7:8, ואת המשחק כולו 79:80. ברבע המדובר, הם קלעו 3 מ-20 מהשדה, כולל 0 מ-5 לשלוש. אורלנדו הייתה גרועה באותה מידה וסיימה את הרבע עם 3 מ-19 מהשדה, כולל 0 מ-4 מהשלוש. המארחים גם איבדו שבעה כדורים.

ב-ESPN אספו כמה נתונים מעניינים נוספים על הרבע שנכנס להיסטוריה:

* 18 השחקנים שהיו על הפרקט במהלך הרבע הזה מרוויחים 31.7 מיליון דולר העונה. כלומר, הם הרוויח 96,708 אלף דולר על 12 הדקות הללו.

* ויקטור אולדיפו, שרשם 1 מ-4 מהשדה ברבע הזה, קיבל עליו 15,177 דולר, הכי הרבה מכל השחקנים.

* לנגסטון גלאווי, שעשה 0 מ-2 ושיחק 10:11 דקות, קיבל על השקעתו 718 דולר בלבד.

* לואי וויליאמס קלע 17 נקודות ברבע השני של טורונטו מול מיאמי הלילה, יותר משחקני שתי הקבוצות גם יחד. טרבור בוקר סיים את הרבע הראשון בניצחון יוטה על פורטלנד עם 19 נקודות.

* בסך הכול, 150 שחקנים קלעו העונה 16 נקודות ומעלה ברבע אחד ב-NBA, כאשר זכורה מכל כמובן הופעתו של קליי תומפסון מגולדן סטייט, שמול סקרמנטו צלף 37 נקודות ברבע, בערך פי שתיים וחצי מהחבורה העלובה של הניקס ואורלנדו.

לטים הארדווי ג'וניור מניו יורק זה לא ממש הפריע: "אם ניצחנו 7:8 את הרבע, סימן שההגנה עבדה מצוין. לא קלענו, אבל גם הם לא ועשינו היטב את כל מה שהיה צריך בחלק הזה".

ב"ניו יורק פוסט" נכתב: "הניקס ניצחו במשחק מכוער. אבל האם הם באמת ניצחו? זו ההגדרה ל'ניצחון רע' כי הם גם פגעו בסיכויים שלהם לסיים עם המאזן הגרוע בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully