וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אטאלנטה הטיפו באימון המסכם, השחקנים עמדו והקשיבו

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, חברי ארגון "קורבה נורד" התייצבו באימון המסכם לקראת ססואולו ודרשו מהשחקנים לכבד את החולצה שהם לובשים. צפו במחזה הלא שגרתי

אטאלנטה האיטלקית סופרת כבר שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואוהדי הקבוצה לא מרוצים. היום (ראשון, 16:00) הקבוצה מברגמו תארח את ססואולו למשחק במסגרת המחזור ה-30 בסריה א' ולאימון המסכם הגיעו מאות חברים בארגון האולטראס של הקבוצה. אחד ממנהיגי האוהדים עמד על המעקה ונזף בשחקנים במשך כרבע שעה. הם מצידם, עמדו על כר הדשא והקשיבו. כמה מהם נראו מפוחדים.

"האוהדים ממש 'הדליקו' אותנו", אמר מאמן הקבוצה, אדי רייה, "עכשיו אנחנו צריכים להיות אגרסיביים ולהגיע משחק עם גישה חיובית. זו לא הייתה ממש מחאה. האוהדים פשוט ביקשו מאיתנו לכבד את החולצה שאנחנו לובשים. אנחנו רוצים לעשות את זה על ידי ניצחון על ססואולו. אנחנו חייבים להפוך את האצטדיון הביתי שלנו בחזרה להיות מבצר".

למזלה של אטאלנטה היא עדיין מדורגת ארבע נקודות מעל הקו האדום - הרבה בזכות פורמה לא טובה של צ'זנה וקליארי שמדורגות מתחתיה. אבל האוהדים לא מסתפקים בהישארות מעל המקום ממנו יורדים ליגה ושרשרת כישלונות נוספת עשויה להצית אותם. האולטראס של אטאלנטה, ארגון "קורבה נורד" נודעו בכמה מעשים אלימים בשנים האחרונות. בין היתר שבירת מעקה הזכוכית באצטדיון הביתי וכן קרבות רחוב ארוכים עם אוהדי היריבה המושבעת, ברשיה.

  • עוד באותו נושא:
  • אטאלנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully