וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה חגגה. מאורי: "זה היום המאושר בחיי. מקדיש את הגול לסבתא"

הקבוצה המפורקת הדהימה את יובנטוס עם 0:1 ונהנתה מכל רגע, הכובש הוסיף: "זה שער שייכנס להיסטוריה. לא מאמין שזה קרה". המאמן רוברטו דונאדוני אמר: "אנחנו כמו סיפור אגדה"

חוסה מאורי שחקן פארמה. GettyImages
שער חלומי. מאורי/GettyImages

הפתעה גדולה נרשמה אתמול (שבת) במסגרת המחזור ה-30 בסרייה A, כאשר האחרונה פארמה ניצחה 0:1 את המוליכה יובנטוס. הגברת הזקנה, שמתכוננת לשבוע גדול בו תפגוש פעמיים את מונאקו ברבע גמר ליגת האלופות ובין לבין, את לאציו למשחק צמרת בליגה, לא נראתה בעניינים בכלל עם ההרכב המשני שלה באניו טארדיני ופארמה המפורקת ניצלה זאת כדי להשיג משחק שלישי ברציפות ללא הפסד ולהוריד את הפער שלה מהמקום שישאיר אותה בליגה לעשר נקודות. עוד יש תקווה?

חוסה מאורי כבש את השער היחיד במשחק (60) ופארמה נקמה ביובה על ה-7:0 המשפיל מהסיבוב הראשון ועל ההדחה מהגביע העונה. מאורי המאושר אמר: "זה היום המאושר בחיי. זה רגע מדהים, מול הקהל שלנו ואני מודה לאל שנתן לי את הכוחות לכך ומקדיש את השער לסבתא שלי. אני עדיין לא מאמין שזה קרה. השער הזה ייכנס לספרי ההיסטוריה. לא הבנתי בכלל מה קרה ורק אחרי השער, כשכולם קפצו עליי, הבנתי שהיה גול".

מאמן פארמה, רוברטו דונאדוני, הוסיף: "אנחנו כמו סיפור אגדה. ידענו כמה חשוב לאוהדים שלנו המשחק הזה ורצינו לתת להם ערב משמח". המאמן המפסיד, מסימיליאנו אלגרי, היה נרגז: "איבדתי את הקול שלי כבר בפתיחה. לא עשינו שום דבר במחצית השנייה והגיע לנו להפסיד, אבל מונאקו זה כבר סיפור אחר. המעטנו בערך היריבה שלנו ונענשנו על כך. יש לנו בשבועות הקרובים כמה מפגשים שיכולים לעזור לנו להבטיח את האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully