וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "נצטרך להיות בשיאנו כדי להוציא משהו מהמשחק הזה"

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק מול קרית שמונה (ב', 20:55, ערוץ 1): "הם ינסו לנצל את המשחק הזה כדי להוכיח לכולם שהם עדיין יכולים לנצח אותנו"

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
עוד יריבה לא פשוטה. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

מכבי תל אביב תנסה לעשות עוד צעד לעבר האליפות כאשר תתארח מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) אצל עירוני קרית שמונה. הצהובים מגיעים אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, שהעלה את יתרונם בפסגה לשמונה נקודות על פני הקבוצה מבירת הנגב ושמר על פער עשר הנקודות מקרית שמונה, אותה כבר הדיחו העונה מהגביע. פאקו ושחקניו יודעים ששמונה מחזורים לסיום, ניצחון חוץ במגרש בו הם מתקשים מאוד לאורך השנים, יכול לקרב אותם משמעותית לזכייה באליפות שלישית ברציפות.

בפתיחת מסיבת העיתונאים אמר פאקו: "קרית שמונה עברה איזו תקופה קשה בגלל פציעות, אבל יש להם המון פוטנציאל והם קבוצה חזקה לאורך המון זמן, כך שיהיה משחק קשה. נצטרך להיות בשיאנו כדי להוציא משהו מהמשחק הזה. הם ינסו לנצל את המשחק הזה כדי להוכיח לכולם שהם עדיין יכולים לנצח אותנו".

"הדעות משתנות משבוע לשבוע ואתה טוב כמו המשחק האחרון שלך", המשיך פאקו. "מי שבעסק הזה, חייב לדעת לחיות עם זה. שום דבר לא משתנה מבחינתי. אני יודע למה אני מסוגל ומה הפוטנציאל שלי. אני לא מנסה לחנך פה אף אחד, רק להציב את הרעיונות שאני מאמין בהם. לשלוט במשחק, לא לשחק על מתפרצות. יש תרבות שמושרשת בכל מדינה ויש דברים שיכולים לשפר את הכדורגל שלה, גם בלי להרוג את האישיות שלה. זה מה שאני מנסה להביא. אנחנו נקראים מאמנים כי אנחנו מאמנים. אנחנו אלה שלוקחים את ההחלטות ומה שקורה בקרית שלום במהלך השבוע, יכול לשנות את הכל. מי שמראה באותו רגע שהוא בכושר הכי טוב, אני צריך להוציא ממנו את המיטב".

יואב זיו הוסיף: "לאורך השנים תמיד קיבלתי במכבי גיבוי ואמונה מהצוות. כשהגיע לי, שיחקתי ואני שמח שאני מוכיח את המקום שלי כל פעם מחדש. לא יודע אם הופתעתי שפתחתי בשבוע שעבר, אבל כמו ילד שעלה מהנוער, אני שמח על כל הזדמנות שאני מקבל. למרות שעברו כמה שנים מאז שעליתי מהנוער. יש לנו סגל של 24 שחקנים שכולם יכולים לשחק ביום נתון. זה תלוי מה קורה בשבוע האימונים והתחרות הזו משפרת את כולנו, לא רק מקצועית, אלא גם בחדר ההלבשה אנחנו יודעים לכבד ולעודד אחד את השני, מי שלא משחק תומך במי שכן וזה עוזר בטווח הרחוק ושומר על חדר הלבשה בריא. אם אתה לא משחק ולוקח את זה לצד השלילי, זה פוגע בחדר ההלבשה וכאן זה לא קורה. זה טבעי להיות מאוכזב אם אתה לא משחק, אבל אתה בא לאימון הבא ועושה הכול כדי להוכיח שמגיע לך לשחק. זו תחרות בריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully