וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:4 את באסטיה וזכתה בגביע הליגה

אחרי שהעפילה לגמר הגביע הצרפתי, האלופה קטפה תואר שני העונה הודות לצמדים של זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני. הפריסאים יכולים לסיים את העונה עם חמישה תארים

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
כיכב בפעם המי יודע כמה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

התקופה הנפלאה של פריס סן ז'רמן נמשכה הערב (שבת), עם הניצחון 0:4 על באסטיה בגמר הגביע הצרפתי, תואר אותו לא הניפה מאז 2010. מדובר בתואר השני של אלופת המדינה העונה אחרי שזכתה בסופר-קאפ, והיא יכולה לסיים את העונה הנוכחית עם לא פחות מחמישה תארים (סופר-קאפ, גביע המדינה וגביע הליגה, אליפות וליגת האלופות).

אם לפני שריקת הפתיחה היה נדמה שהמשחק אינו שווה כוחות, בדקה ה-20 סבסטיאן סקילאצ'י הוותיק הורחק לאחר שביצע עבירה על אסקיאל לאבצי ברחבה וקבוצתו נותרה בעשרה שחקנים. אם זה לא מספיק, הפריסאים זכו לבעיטה מהנקודה הלבנה, אותה תרגם זלאטן איברהימוביץ' לשער יתרון. בדקה ה-41 השבדי השלים צמד, כששיגר בעיטה חדה וחזקה מחוץ לרחבה היישר לרשת וקירב עוד יותר את פריס לעבר התואר.

באסטיה ניסתה ללחוץ עד לסיום, למרות החיסרון המספרי, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. יריבתה לעומת זאת ניצלה את הרפיון בהגנה של יריבתה ובדקה ה-81 גם אדינסון קבאני המחליף נכנס לרשימת הכובשים, כשהמשיך לרשת בנגיחה הגבהה מצוינת של סרז' אורייה ובתוספת הזמן הוא השלים צמד בסיומה של מתפרצת. 0:4 לפריסאים בסיום, רגע לפני המפגש בליגת האלופות מול ברצלונה באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully