וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנר ניצחה לפני מכבי, אוברדוביץ': "נפגוש קבוצה עם מסורת מפוארת"

היריבה של אלופת אירופה בהצלבה גברה על אסקישהיר 76:86 בליגה. וסלי ובוגדנוביץ' קלעו 19 נקודות כל אחד. אוברדוביץ': "עבדנו כל העונה כדי להגיע לרגע הזה"

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
חלק מהשחקנים קיבלו מנוחה. אוברדוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה אולקר, שביום שלישי הקרוב תארח את מכבי תל אביב למשחק הראשון בסדרת ההצלבה ביניהן, גברה הערב (שבת) 76:86 על אסקישהיר במחזור ה-26 בליגה הטורקית. לקבוצה של המאמן זליקו אוברדוביץ' זו הייתה חזרה גנרלית לקראת המשחק נגד אלופת אירופה והיא מוסיפה להוליך את הליגה הטורקית.

אסקישהיר שמדורגת במקום האחרון בליגה הטורקית דווקא פתחה יותר טוב והוליכה 23:24 אחרי רבע אחד, אבל פנר-אולקר מיהרה לבצע מהפך. במחצית השנייה הקבוצה של אוברדוביץ' פתחה פער דו ספרתי קטן (61:71) ולבסוף ניצחה 76:86. בוגדן בוגדנוביץ' ויאן וסלי (8 ריבאונדים) קלעו 19 נקודות כל אחד ומליח מחמטוגלו הוסיף 18. נמניה בייליצה קיבל מנוחה ושיחק 14 דקות בלבד, בעוד אמיר פרלדז'יץ' כלל לא שותף.

אוברדוביץ' אמר אחרי המשחק: "אנחנו עומדים בפני סדרה נגד מכבי תל אביב, בפני תחילתה של תקופה מאוד חשובה בעונה. עבדנו קשה כל השנה כדי להגיע למקום הזה. לא שיתפתי היום את אמיר פרלדז'יץ' כי רציתי שהוא ינוח לפני מכבי. אנחנו עומדים לפגוש קבוצה גדולה עם מסורת מפוארת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully